خرید بدون واسطه کشمش گلدن

تاجر و شرکت بازرگانی می تواند در این مرکز تولید اقدام به خرید بدون واسطه انواع کشمش صادراتی از جمله کشمش گلدن طلایی را داشته باشند. لازم به ذکر است که محصول گلدن که در این سایت تولید می شود از تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشند.

                                                                                       کشمش گلدن تولید ملایر

خرید بدون واسطه کشمش

کشمش گلدن صادراتی

یکی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان کشمش گلدن می باشد، این محصول زرد رنگ عناوین مختلفی در ایران دارد که شامل کشمش انگوری، کشمش کالیفرنیا و کشمش پلویی زرد نیز می باشد که برای صادرات به خصوص کشورهای عربی بسیار مناسب است.

 

وضعیت صادراتی این محصول تا حدی مساعد می باشد که برخی از کارخانه های کشمش بناب و ملکان در کشورهای نظیر مصر، مراکش و الجزایر انبار کشمش داشته و تولیدی خود را مستقیم به آنجا می‌برند، چون می‌دانند می‌توانند با قیمت بسیار بالایی در کشور مقصد به فروش برساند که البته این کار بسیار عاقلانه است.

 

وقتی که انگور را در اواسط شهریورماه می چینند و پس از آغشته کردن آن به مایع تیزآب به مدت چند ثانیه کشمش تولید می شود حال آن را برای تولید محصول گلدن از بارگاه آویزان می کنند و سپس به آن چند مرتبه دود گوگرد میزنند تا محصول زرد رنگ شود به این صورت محصول را که تولید شده برای فروش به کارخانه آورده و کارخانه کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد.

                                                                                                    کشمش گلدن تولید ملکان

خرید کشمش گلدن

خرید بدون واسطه انواع کشمش

اینکه محصول را برای کدام کشور بخواهید روی کیفیت درخواستی می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد از این جهت که علاوه بر دو منطقه‌ای که در بالا به آن اشاره شد یعنی بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی که بهترین کیفیت کشمش گلدن را تولید می کند، منطقه ملایر استان همدان نیز هست که این محصول را در حجم بسیار بالایی تولید می کند.

 

اما مشکل اینجاست کیفیت تولیدی کشمش ملایر در مقایسه با بناب و ملکان بسیار پایین است و مناسب برای کشورهای با سطح اقتصادی پایین نظیر عراق و سوریه می باشد پس وقتی که شما با مدیر فروش هر مجموعه ای تماس می گیرید باید عنوان کنید که محصول را برای کدام کشور می خواهید نه اینکه فکر کنید پنهان کردن کشور مقصد می تواند برای شما زرنگی محسوب شود.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز محصول اشاره شده را با بهترین کیفیت ممکن تولید می کند و جالب آنکه با قیمت کمتر از کارخانه ‌های بناب و ملکان به مشتری خود قیمت می‌دهد که برای اثبات این موضوع می توانید علاوه بر استعلام نرخ، میزانی نمونه از این مرکز و میزانی نمونه نیز از کارخانه‌های اشاره شده دریافت کنید تا متوجه تفاوت کیفیت شوید.

 

به این صورت شما می توانید خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه داشته باشید و یا بار آماده شده را درب کارخانه تحویل گرفته و یا اینکه پشت هر گمرکی که شما قصد صادرات از آن را دارید به شما تحویل خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما