مرکز پخش کشمش کالیفرنی ملکان مرغوب

مرکز پخش کشمش کالیفرنی یا همان کشمش انگوری طلایی از تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان با کیفیت مرغوب و درجه یک در این سایت قرار دارد و تاجرانی که به دنبال مرکز تولیدی هستند که صادرات این محصولات را به خوبی بلد باشد می توانند با واحد فروش کارخانه که در صفحات این سایت شماره تماس هایشان قرار گرفته ارتباط بگیرند.

کشمش کالیفرنی تولید ملکان که در مجموعه تولیدی کشمش آراد تولید می شود. (تصویر پایین)

پخش کشمش کالیفرنی

تولید کشمش کالیفرنی در ایران

یکی از محصولات کشورمان در زمینه انواع کشمش، کشمش کالیفرنی بوده که از بهترین تولیدات بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی و نیز ملایر استان همدان می باشد که البته مناطق دیگری مانند تاکستان قزوین نیز به تازگی در زمینه تولید آن مبادرت ورزیده اند.

 

لازم به ذکر است که در استان آذربایجان محصولات را در بارگاه تولید می کنند و به این صورت دود گوگرد به تمام نواحی کشمش می رسد اما در ملایر به این صورت است که در درون سبد به آن گوگرد می زنند به همین جهت رنگ کشمش تولید ملایر یکنواخت نیست و به همین علت هم قیمت آن نیز پایین تر از نمونه استان آذربایجان می باشد.

 

از آن جهت به این محصول کشمش کالیفرنی گفته می شود چون در ایالت کالیفرنیای آمریکا نیز در حجم وسیعی تولید می گردد و هیچ علت دیگری برای آن وجود ندارد. از طرفی عناوین مختلفی به این محصول نسبت می دهند که می توان به کشمش انگوری طلایی، کشمش پلویی زرد و کشمش گلدن نیز اشاره نمود.

 

میزان سودآوری این محصول بسیار بالاست و به این صورت است که برخی از کارخانه های بناب و ملکان در مناطقی همچون شمال آفریقا انبار و دفتر فروش دارند و بار خود را به صورت مستقیم به آنجا عرضه می‌کنند و به این صورت سودهای هنگفتی از فروش این محصولات نصیبشان می شود که شنیده ها حاکی از آن است که گاهی اوقات به کیلویی ۷ الی ۸ هزار تومان هم می‌رسد البته در اردیبهشت ۱۴۰۰.

کشمش کالیفرنی تولید ملایر که کیفیت پایین تر آن نسبت به نمونه ملکان کاملا مشهود است. (تصویر پایین)

کشمش کالیفرنی مرغوب

کشمش کالیفرنی مرغوب در مجموعه آراد

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت دارد اما از کشمش های مرغوب ملکان برای تامین مشتریان خود استفاده می‌کند، همانطور که در بالا اشاره شد محصولات استان‌ آذربایجان بهترین کیفیت این محصولات را نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا دارد.

 

روال کار به این صورت است که بار را به صورت فله از بارگاه داران و باغداران مناطق اشاره شده خریداری کرده (آن هم به صورت فله و در گونی) اما کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی را در کارخانه خود انجام می دهیم و با قیمتی کمتر در حدود ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان از کارخانه های بناب و ملکان به مشتری خود قیمت خواهیم داد.

 

بسته بندی این محصولات ۱۰ کیلو خالص بوده و تاکنون این مجموعه به کشورهای نظیر گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، قطر و عمان این محصولات را صادر نموده است و نکته جالب آن که به علت فروش مستقیم آن از طریق تاسیس سایت‌ های متعدد مشتری واقعی با مجموعه تماس می گیرد و بار را بدون آنکه به دلال بدهیم مستقیم به سمت مقصد ارسال خواهیم نمود.

 

نکته بسیار مهمی در مورد صادرات کشمش طلایی در نظر داشته باشید:

بیش از آنکه به قیمت محصول فکر کنید به رفتار و کردار حرفه ای تولید کننده و کارخانه دار توجه داشته باشید. البته اگر قصدتان فروش دائمی می باشد نه اینکه فقط یک بار یا فقط یک کانتینر به کشوری صادر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما