شرکت صادرات کشمش مرغوب

مدیر فروش شرکت تولید و بسته بندی انواع کشمش مجموعه آراد با کیفیت مرغوب و ممتاز مناسب برای صادرات در این مرکز حضور داشته و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت و کیفیت هستند می توانند نیازشان را به صورت مستقیم از کارخانه تامین نمایند.

شرکت صادرات کشمش

تولید انواع کشمش مرغوب

کشمش از جمله خشکباری محسوب می شود که هم در بازار داخلی فروش بالایی دارد و هم جهت صادرات و از آنجایی که قیمت آن نسبت به سایر خشکبار ارزان تر است لذا پرفروش ترین نوع این محصولات در کشورمان نیز محسوب می گردد.

 

کارخانه های بسیاری در ایران هستند که کار تولید و فرآوری این محصولات را انجام می دهند حالا ممکن است که خود شرکت بسته بندی آن را با کارتون انجام دهد یا اینکه شرکت‌های واسطه ای نظیر برتر و گلستان و سایر شرکتها اقدام به خرید کشمش از کارخانه کرده و سپس در بسته بندی های خود که عموماً سلفونی بوده به بازار عرضه کند.

 

اما یکی از کاربردهای این محصول صادرات است، صادرات کشمش در کشورهای تولید کننده این محصول بسیار انجام می گیرد از این جهت که تقریباً تمام دنیا خرید آن را انجام می دهند و یادمان نرود که زمانی ایران رتبه سوم صادرات این محصول را به خود اختصاص می داد اما اکنون به سختی جزء ۱۰ کشور اول محسوب می گردد.

 

به همین جهت مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین اقدام به تولید این محصولات با کیفیت مرغوب و ممتاز کرده تا علاوه بر اینکه فروش در بازار داخلی را انجام دهد جهت صادرات بتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و سعی شده انواع کشمش تولید ایران از مناطق مختلف را در انبار کارخانه نگهداری کند که از آن جمله می توان به: کشمش قهوه ای تیزابی، کشمش خرمایی، کشمش پلویی، کشمش زرد انگوری، کشمش مویز هسته دار و بی هسته،کشمش های فله ای آفتاب خشک کیسه‌ای و برای مشتریان خود که درخواست داشته باشند حتی کشمش زرد و سبز قلمی که از تولیدات کاشمر است را نیز بتوان تقدیم کرد.

شرکت کشمش مرغوب

شرکت صادرات کشمش آراد

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید و بسته بندی انواع کشمش فعالیت می کند به صورت مستقیم صادرات انواع این محصولات را نیز انجام می دهد. این بدان معنی است که وقتی تاجر قصد خرید از این مجموعه را دارد با یک سیستم کاربلد وارد همکاری خواهد شد و می داند که شما چه باری می‌خواهید و برای صادرات به چه چیزهایی نیاز است.

 

چه در بحث فروش در بازار داخلی و چه در بحث صادرات سعی شده تمام همکاری های لازم با خریدار به عمل آید که از آن جمله می توان به مرکز پخشی در جنوب کشور اشاره کرد که ماهیانه یک ایسوزو (۵۰۰ کارتون) از این مجموعه، کشمش تیزابی خریداری می‌کند و از ابتدا توافق کرده بود که بار را در کارتون هایی که شماره تماس و برند بنده است آماده و پر کنید و تا به امروز این روال را در حال انجام شدن است.

 

خرید حضوری کشمش نیز برای مشتریان حجم بالا به این علت قرار داده ایم تا مشتری خط تولید را از نزدیک ببیند روند تولید بار را از نزدیک مشاهده کند و به کیفیت و مرغوب بودن بار پی ببرد. قطعاً از مراحل بعدی خرید دیگر نیاز نمی بیند در کارخانه حضور به هم رساند چرا که مطمئن است با یک مجموعه حرفه‌ای کار خواهد کرد نه این گمان کند این مرکز فقط به فکر فروش محصول خود است و دنیای امروز تجارت یک جمله بسیار زیبا دارد و آن این است که:

اگر تولید کننده و کارخانه دار خریدار را شریک و همکار خود ببیند و برای سود رساندن به آن تلاش کند قطعاً خود به سودهای زیادی خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما