مرکز معتبر صادرات کشمش ملایر با قیمت باور نکردنی

اگر به دنبال تهیه کشمش ملایر و کشمش تاکستان با قیمت باور نکردنی هستید این مرکز معتبر کار تولید و بسته بندی این محصولات را در تاکستان قزوین انجام می دهد و صادرات و فروش در بازار داخلی انواع کشمش را با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهد داد.

قیمت کشمش ملایر

کشمش ملایر و کشمش تاکستان مناسب برای صادرات

منطقه ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین در زمینه تولید و صادرات کشمش در ایران رتبه اول را دارند و بیشترین میزان صادرات و فروش در بازار داخلی مربوط به همین دو منطقه در ایران می باشد و طبیعتاً مشتریان بسیاری در کشورمان و کشورهای اطراف به دنبال خرید کشمش از این دو ناحیه هستند.

 

بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به دو کشمش زرد طلایی و کشمش تیزابی می‌باشد که دو ناحیه اشاره شده ای که در بالا به آن پرداخته شد این دو محصول را با تناژ بسیار بالایی تولید می کنند و از این بابت نگرانی بابت تامین کشمش در طول سال وجود ندارد.

 

اما مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین، مرکز تولیدی دارد و برای مشتریانی که قصد خرید کشمش ملایر را دارند این امکان را داریم که برای آنها کشمش را به صورت فله از باغداران ملایری خریداری و کارهای فرآوری و شستشو و بسته بندی را در کارخانه تاکستان انجام دهیم مانند کشمش طلایی که فله آن را از باغداران ملکان و بناب که بهترین کشمش طلایی ایران را تولید می‌کنند خریداری و کارهای فراوری را در تاکستان انجام خواهیم داد.

قیمت کشمش صادرات

خرید مستقیم انواع کشمش مناسب صادرات

برای تاجران و شرکتهای بازرگانی خرید مستقیم از کارخانه کشمش می‌تواند بسیار عالی باشد به چند جهت که مهمترین آنها اولا قیمت رقابتی بوده و مورد بعدی این است که می‌توانند روی کیفیت محصول کنترل داشته باشد گاهی اوقات پیش می آید که مشتری به ما می‌گوید که از کیفیت کشمش کمی کم کنید تا قیمت مناسب تر شود شما وقتی که مرکز تولیدی نداشته باشید قطعاً برای تامین آن به مشکل خواهید خورد.

 

گاهی اوقات پیش می آید که خریدار می گوید که مرکز ما مایل است که کشمش را درون کارتون هایی بریزید که راه های ارتباطی و برند ما بر روی آن درج شده باشد که این کار نیز می توانیم برای این عزیزان انجام دهیم که طبیعتاً برای مشتری هزینه خواهد داشت در حال حاضر هزینه یک کلیشه ۴ میلیون تومان است.

 

دو محصولی که در بالا به آن اشاره شد این مجموعه بهترین کیفیت آن را تولید می‌کند و البته با قیمتی مناسب تر از کارخانه های همجوار، در کنار آن کشمش خرمایی نیز موجود است که برای صادرات بسیار مناسب بوده و برای بازارهای حساسی همچون اتحادیه اروپا، کانادا و استرالیا عالیست. تمام محصولات صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی پر خواهند شد که امکان تغییر در وزن کارتون نیز از طرف ما وجود دارد که پرکاربردترین آنها کارتون ۵ کیلویی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما