فروش کشمش مناسب برای صادرات

فروش انواع مویز و کشمش مناسب برای صادرات و یا عرضه در بازار داخلی در این مرکز که خود تولید و بسته بندی این محصولات را انجام می دهد به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود و شما این محصولات را با بهترین نرخ ممکن خریداری خواهید کرد.

صادرات کشمش مناسب

انواع کشمش تولیدی مجموعه آراد

مجموعه آراد حدود ۵ سالی هست که در زمینه تولید و بسته بندی انواع کشمش فعالیت دارد و محصولات خود را هم برای بازار داخلی و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌دهد این مجموعه علاوه بر اینکه خود به عنوان متولی در امر فروش بار خود را از تولید به مصرف می رساند برای عرضه کنندگان حجم بالایی که قصد خرید دارند این محصولات را با قیمت بسیار مناسب درب کارخانه به آنها تحویل داده تا در ازای فروش محصول بتوانند به سود دهی مناسبی هم برسند.

 

در این مجموعه سعی شده که رفتار حرفه ای و بروز تجارت، جایگزین فروش سنتی محصولات کنیم، هنوز هم درصد زیادی از کارخانه داران ایرانی فقط به فکر فروش محصول خود هستند در صورتی که قوانین روز تجارت می گوید شما باید به عنوان شریک و همکار به مشتری خود نگاه کنید در این صورت هر دو به سود دهی خواهید رسید.

 

در ادامه مواردی که در بالا گفته شد نیاز است که نیاز کشمشی مشتریان از سراسر دنیا و بازار کشورمان تامین گردد و تقریباً تمام محصولات مورد نیاز را در این مجموعه در کارخانه خود تولید و بسته بندی می کنیم. فقط کشمش سبز و زرد قلمی از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان بوده که در هیچ منطقه دیگری از ایران تولید نمی شود و به همین جهت برای مشتریان خود اگر سفارش این محصول نیز داشته باشند این امکان را داریم که در کارخانه خود بار را به صورت فله از باغداران آن مناطق خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام دهیم.

 

از کشمش های تولید شده در این مرکز برای امر صادرات و فروش داخلی می‌توان به کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی، کشمش تیزابی، کشمش طلایی انگوری، انواع مویز فخری، شانی، ریش بابا و بش و نیز کشمش های آفتاب خشک فله ای و کیسه ای که با دم و شاخه هستند می توان اشاره نمود.

صادرات کشمش مناسب

کشمش مناسب برای صادرات

به صورت کلی کشمش هایی برای صادرات مناسب هستند که از مایع نگهدارنده استفاده شده باشد که به صورت کلی در کشورمان تیزاب است و این باعث می شود که کشمش را حتی تا دو سال نگهداری کرد.

 

جنس کارتون نیز در بخش صادرات بسیار مهم است سعی شده از کارتون ۵ لایه برای این موضوع استفاده شود و وزن آن هم حدوداً ۵۰۰ گرم خواهد بود و برای صادرات عموم از کارتون ۱۰ کیلویی استفاده می گردد مگر در مواردی که مشتری کارتون ۵ کیلویی بخواهد که این کار هم انجام خواهد گرفت.

 

در ادامه شیرینک کردن هم بسیار مهم است چرا که ممکن است بار در طی مسیر ترانزیت از هم باز شود و  و این شکل خوبی نخواهد داشت و به همین جهت به وسیله پلاستیک فشرده کل کارتون احاطه می گردد. البته شیرینک کردن بیشتر برای ترانزیت با کشتی مهم و حیاتی است چرا که رطوبت موجود در دریا باعث از هم باز شدن کارتون خواهد شد.

 

از ۴ کشمش اصلی صادراتی در ایران ۳ محصول را این مجموعه به صورت تخصصی تولید می کند که عبارتند از:

کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش طلایی انگوری و همانطوری که در بالا اشاره شد کشمش سبز و زرد کاشمر نیز برای مشتریان خود امکان تامین داشته و با همان قیمتی که کارخانه های کاشمر قیمت می دهند به مشتری نرخ خواهیم داد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما