خرید کشمش و مویز امسالی

کشمش و مویز امسالی با کیفیت تازه در رنگ های سیاه و سرخ و هسته دار و بی هسته در این مرکز که خود تولیدکننده انواع این محصولات در تاکستان قزوین می باشد خرید و فروش می شود و خریداران این محصولات می توانند بدون واسطه نیاز خود را تامین کنند.

خرید کشمش امسالی

کشمش و مویز امسالی

ابتدا باید این موضوع را مشخص کنیم که کشمش چه زمانی عرضه می شود، این محصول در اواخر شهریور یا اوایل مهر هر سال وارد چرخه فرآوری شده و به بازار عرضه می گردد و تا سال بعد هم ادامه پیدا می‌کند. برخی از این محصولات هستند که چون میزان تولیدشان کم است خیلی زودتر موجودی آنها به اتمام می‌رسد و برخی دیگر حتی در سال بعد هم باقی می مانند که از آن جمله می توان به کشمش تیزابی اشاره نمود که همیشه میزان تولید بالایی داشته است.

 

این مرکز نیز در تاکستان استان قزوین واقع شده و کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز را در اختیار دارد و از طرفی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش و مویز هم می‌باشد و در کنار ملایر از بیشترین میزان صادرات نیز برخوردار است.

 

سعی شده همیشه بار امسالی و باکیفیت و تازه تقدیم مشتریان گردد حالا چه به صورت فله ای و کیسه و چه به صورت بسته بندی شده کارتونی. هستند مجموعه هایی که به عنوان مثال برای صادرات بار پارسالی و بار امسالی را مخلوط و به نام امسال به فروش می‌رسانند این مجموعه اگر مشتری خود از آن بخواهد این کار را انجام می دهد و در غیر اینصورت هرگز همچنین ترفندهایی برای پایین آوردن قیمت استفاده نخواهد کرد.

خرید مویز امسالی

خرید کشمش به صورت مستقیم از کارخانه

همانطور که در بالا اشاره شد این مرکز کارخانه فرآوری و بسته‌بندی در تاکستان استان قزوین دارد و تاجران و شرکت های بازرگانی می تواند به صورت مستقیم از آن خرید داشته باشد. به صورت کلی ایران ۳ محصول صادراتی دارد که کشمش تیزابی و کشمش طلایی بیشترین ‌میزان ارسال به کشورهای دیگر را به خود اختصاص می دهد.

 

هر دوی این محصولات را با کیفیت سوپر و درجه یک آماده می کنیم و در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و یا مطابق با نظر مشتری در کارتون ۵ کیلویی بسته بندی انجام می‌دهیم. لازم به ذکر است که کارخانه ها در ایران به صورت سلفونی محصولات را بسته بندی نمی کنند بلکه شرکت‌ های واسطه مانند برتر و گلستان هستند که آن را در بسته بندی های ۱۰۰، ۲۵۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی بسته بندی می کنند.

 

کشمش صادراتی در ایران به صورت بی هسته هستند و از مایع نگه ‌دارنده تیزاب استفاده می‌کنند و در انتها نیز به آن گوگرد هم می‌زنند که البته ممکن است مطابق با نظر مشتری عمل گوگرد زنی انجام نشود که به محصول حاصل کشمش خرمایی می گویند.

 

برای اطمینان داشتن از کیفیت تولیدی به خریداران حجم بالا این امکان نیز می دهیم که بازدید حضوری از خط تولید داشته باشند و یا اینکه زمانی که قصد آماده سازی بار این عزیزان را داشته باشیم در کارخانه حضور داشته تا همه چیز را از نزدیک دیده و مرغوبیت با را لمس کنند امکانی که خیلی از مراکز به خریداران نخواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما