کشمش صادراتی بسته بندی به روسیه

کشمش صادراتی در انواع تیزابی سلطانی، پلویی آفتابی، طلایی انگوری، سبز و زرد قلمی و نیز انواع مویز سیاه و قرمز را می توانید به صورت بسته بندی شده کارتونی به روسیه و اوکراین با این مرکز صادر کنید.

کشمش صادراتی به روسیه

کشمش های صادراتی در بازار ایران

ایران در زمینه تولید کشمش جزء ۳ کشور اول در دنیا می باشد ولی صادرات این محصول از اواسط دهه ۹۰ سال به سال نزولی بوده تا جایی که در حال حاضر یعنی سال ۹۹ میزان این امر بشدت پایین آمده تا جایی که خیلی از کارخانه ها کاملا نیمه تعطیل فعالیت می کنند.

 

محصولات صادراتی به صورت کلی باید بی هسته یا بی دانه باشد، عموما از ماده نگهدارنده تیزاب باید استفاده شده باشد و نیز کاملا تمیز و بدون دم بوده و در کارتون بسته بندی شده باشد.

 

مناطق اصلی تولید کشمش در ایران را می توان تاکستان، ملایر، ملکان و بناب، کاشمر استان خراسان باید نام برد.
تمام این مناطق کشمش صادراتی تولید می کنند که عبارت است از:

 

کشمش صادراتی ایران عموما در کارتون ۵ لایه بسته بندی شده و ممکن است وزن ۱۰ و ۵ کیلویی موجود باشد. شرکت های بسیار محدودی هستند که این محصولات را در سلفون بسته بندی می کنند و کار صادرات آن را که این گونه بسته بندی ها را بسیار می پسندند انجام می دهند.

کشمش بسته بندی به روسیه

صادرات کشمش به روسیه

شاید از هر فعال در بازار کشمش بپرسید که کدام کشور بیشترین میزان خرید کشمش را از ایران دارد دقیقا به یک کشور اشاره می کند و آن هم روسیه است.
این کشور به همراه اوکراین مناطق سردسیر هستند که به خاطر بالا رفتن کالری و افزایش سوخت و ساز بدن و در نهایت گرم شدن بدن خود از این محصول بسیار استفاده می کنند.

 

مصرف این کشور بسیار بالاست تا جایی که تاجران آن با برخی از کارخانه های کشمش در ایران قراردادهای سنگین ۱۰۰۰ تن می بندند.

 

مجموعه تولیدی این مرکز نیز در تاکستان استان قزوین واقع شده و روزانه امکان تولید ۵ تن کشمش آماده و بسته بندی شده را دارد.
گواهی های بهداشت و استاندارد که برای خروج از کشور نیاز خریدار می شود را این مرکز برایتان انجام خواهد داد.

 

اگر بار دپو شده موجود باشد که هیچ می توانید حضورا تشریف بیاورید و بار را با پرداخت کامل مبلغ خریداری نمایید. اما اگر موجود نباشد به آن میزانی که شما در نظر دارید حتما ۲۵ درصد کل مبلغ بار از شما دریافت گردیده و سپس بار که آماده شد یا در کارخانه تسویه کامل و یا در مرز که برایتان ارسال می شود مبلغ را کاملا پرداخت خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما