تولید کننده بهترین کشمش سیاه صادراتی

تولید کننده بهترین کشمش سیاه صادراتی در این سایت حضور دارد و محصولات را مستقیم از کارخانه بسته بندی این محصولات واقع در تاکستان قزوین برای مشتری چه در داخل ایران و چه خارج از آن بارگیری و ارسال می کند.

 

مویز سیاه ⇓

بهترین کشمش سیاه

تولید کشمش سیاه در ایران

یکی دیگر از انواع کشمشی که در ایران تولید و بسته بندی می شود کشمش سیاه نام دارد که در اکثر مناطق تولید کننده انگور این محصول را هم تولید می‌ کنند اما کشمش سیاه به چه محصولی می گویند، آیا امکان صادرات آن وجود دارد؟

 

به صورت کلی در ایران به دو محصول، کشمش سیاه گفته می شود که عبارتند از:

  1. مویز که در نمونه هسته دار و بی هسته تولید شده و امکان صادرات آن هم وجود دارد.
  2. و دیگری کشمش پلویی آفتابی که در واقع سرخ‌ رنگ است اما گاهی اوقات به آن سیاه می گویند که فقط در نمونه بی‌ هسته تولید می گردد.

 

نکته مهمی که در مورد دو محصول بالا وجود دارد این است که صادرات هر دوی آنها در حجم بسیار کمی انجام می‌شود و بیشتر جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد اما هستند مشتریانی که این بار را برای فروش در بازار صادراتی آماده می کنند.

 

به صورت کلی بهترین تولید کنندگان مویزی که سیاه رنگ باشند می‌توان به سردشت استان کردستان، تاکستان استان قزوین و منطقه دشمن زیاری استان فارس اشاره نمود اما بهترین تولید کننده کشمش پلویی آفتابی را می توان فقط و فقط منطقه تاکستان استان قزوین اشاره کرد که محصولات آن در ایران بسیار مرغوب شناخته می شوند.

کشمش پلویی سیاه ⇓

کشمش سیاه صادراتی

خرید مستقیم از تولید کننده

اگر شما هم تاجر هستید به خوبی می دانید که باید از تولید کننده و کارخانه دار خرید محصولات خود را انجام دهید و به این صورت علاوه بر اینکه محصول تازه به دستتان می رسد، با قیمت مناسب تری هم خریدتان را می توانید انجام دهید.

 

محصولاتی که در بالا هم اشاره شد قابلیت تامین آن در این مرکز با بهترین شرایط ممکن وجود دارد و آنها را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات و ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون جهت فروش در بازار داخلی می توان بهره برداری کرد.

 

شما اگر با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید علاوه بر استعلام قیمت و دریافت مشاوره و ثبت سفارش، زمانی که قصد شما صادرات محصول باشد می توانند به شما از صفر تا صد پروسه های صادرات محصول را انجام داده و بار را در مقصد به مشتری خود تحویل دهند.

 

علاوه بر تولید کشمش سیاه در دو حالتی که در بالا پرداخته شد سایر محصولات صادراتی در قالب کشمش پلویی بدون هسته که در رنگهای زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره هم در ایران تولید می گردد قابلیت تامین و خریداری آن با بهترین کیفیت ممکن در این مرکز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما