خرید کشمش صادراتی با مناسب ترین قیمت

امکان خرید کشمش صادراتی با مناسب ترین قیمت در این مرکز ممکن شده است و مشتریان می توانند انواع کشمش تیزابی، سبز و طلایی را در کارتون ۵ و ۱۰ کیلویی درب کارخانه این مجموعه که در تاکستان واقع شده است تحویل بگیرند.

قیمت کشمش صادراتی

انواع کشمش صادراتی موجود در بازار ایران

ایران در زمینه تولید و صادرات کشمش جز تاپ ترین کشور ها در دنیا محسوب میگردد و سالیانه حجم بسیار بالایی از این محصولات به کشورهای مختلفی صادر می شود. مناطق زیادی در کشورمان انگور و به دنبال آن کشمش تولید می کند اما برای صادرات نمی توان از محصول هر منطقه استفاده کرد.

 

از بهترین تولید کنندگان کشمش صادراتی در کشورمان می‌توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان و قوچان و کاشمر استان خراسان اشاره نمود که این مناطق در زمینه تولید فرآوری و بسته بندی کشمش های زیر بسیار فعال هستند:

  • کشمش انگوری طلایی
  • کشمش تیزابی سلطانی
  • و کشمش طلایی و سبز قلمی

در کنار محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد ما کشمش هایی نظیر انواع مویز و کشمش آفتابی پلویی نیز داریم که امکان صادرات آن نیز وجود دارد اما خب درصد فروش آن در بازار جهانی بسیار کمتر از موارد بالا است.

 

بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران به صورت کارتونی که پنج لایه نیز هست می باشد و معدود کارخانه هایی هستند که این محصولات را در سلفون بسته بندی و صادر می کنند.

کشمش صادراتی مناسب

خرید کشمش با قیمت مناسب

این مرکز در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و انواع این محصولات را از باغدار به صورت فله و با دم و شاخه خریداری و بر روی خط تولید ریخته تا پس از شستشو، دم کنی، جدا کردن شاخه و روغن زنی، عملیات سورتینگ روی آن انجام شده و در انتها بسته بندی می گردد.

 

شما در هر جایی ایران که باشید یا هر جایی از دنیا فرقی ندارد کشمش را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری نمایید و تمام نرخ هایی که به شما داده می شود نه ارزانترین در ایران، بلکه مناسب ترین است نسبت به کیفیتی که به شما ارائه می گردد.

 

مثالی ساده به شما خواهیم زد: قیمت کشمش تیزابی صادراتی با بهترین کیفیت ممکن که دو بار سرند شده است در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۳۹۹ در این مرکز ۲۷۰۰۰ تومان قیمت می‌خورد در صورتی که کارخانه ای که در مجاورت ما قرار دارد هم این بار را با همین کیفیت ۲۸۰۰۰ تومان قیمت می دهد اگر نیاز بود شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش می توانید نام آن کارخانه و مراکز دیگر را هم بپرسید تا از اطلاعاتی که در این مرکز به شما داده می شود اطمینان کسب نمایید.

 

تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نیاز شما را برطرف کنیم و کشمش را مطابق با خواسته کیفی شما تقدیمتان کنیم یا کارتون هایی که اطلاعات برند و شماره تماس شما در آن درج شده استفاده نماییم و یا اینکه میزان به عنوان بیعانه گرفته و مابقی را زمانی که بار به دستتان رسید از شما دریافت کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما