توزیع انواع کشمش پلویی صادراتی

در این مرکز توزیع انواع کشمش پلویی صادراتی به صورت بی هسته و بی دانه از درب کارخانه انجام می شود و مشتریانی که این محصولات را برای فروش در بازار داخلی و یا صادرات می خواهند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

توزیع کشمش صادراتی

انواع کشمش پلویی صادراتی

عمده ترین محصولی که در زمینه کشمش در ایران برای امور صادراتی و یا فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد کشمش پلویی می باشد اما این محصول صرفاً یک نوع نیست بلکه به حالت‌های مختلفی در کشورمان تولید و بسته‌بندی می‌شود که در پایین به انواع آن خواهیم پرداخت.

 

ابتدا این مورد را در نظر داشته باشید که این محصولات هم به صورت هسته‌دار تولید می‌شوند و هم به صورت بی هسته، اما چون مشتریان چه در داخل و چه در خارج به دنبال خرید کشمش پلویی بی دانه و بی هسته هستند لذا از پرداختن به محصول هسته دار پرهیز خواهیم کرد.

 

به صورت کلی به هر محصول گرد یا بیضی شکلی که سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد و البته بی‌دانه یا بی هسته هم هست کشمش پلویی می گویند که البته در حالت های زیر در ایران تولید و فرآوری می شود:

  1. پلویی زرد: که در واقع همان کشمش کالیفرنی یا طلایی می باشد و برای صادرات بسیار مناسب است.
  2. پلویی قهوه ای روشن: در واقع همان کشمش تیزابی یا سلطانی است و هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات.
  3. پلویی قهوه ای تیره: که در واقع همان کشمش خرمایی است یا تیزابی که به آن گوگرد نزدند. این محصول هم جهت صادرات کاربرد دارد و هم جهت فروش در بازار داخلی.
  4. و پلویی قرمز یا سرخ رنگ: که همان کشمش آفتابی می باشد و برای بازار داخل کاربرد و فروش آن انجام می گیرد.

کشمش پلویی صادراتی

تولید انواع کشمش پلویی در مجموعه تولیدی کشمش آراد

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن تولید، فرآوری و بسته بندی می شود و وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفتید بفرمایید که این محصول را برای چه امری می خواهید تا با فرستادن فیلم محصول در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ، کاملا شما را به انواع این نوع کشمش واقف کند و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک از این محصولات را می خواهید.

 

بسته‌ بندی این محصولات برای بازار داخلی در کارتون ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص است، اما برای صادرات از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌کنند که ۵ لایه و باکیفیت است.

 

بر روی کارتونی که این مرکز محصولات را در آن پر می‌کند هیچ شماره تماس و راه ارتباطی وجود ندارد و این برای مشتری می‌تواند بسیار عالی باشد چرا که از خریدار خود دور نخواهد خورد و اصطلاحاً نمی‌تواند این مجموعه را پیدا کند و مستقیم خرید خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما