تامین کننده کشمش تیزابی صادرات

شما در این مرکز می توانید به صورت مستقیم با تولید و تامین کننده کشمش تیزابی سلطانی برای صادرات وارد مذاکره شوید و به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید محصول مورد نیاز خود را با قیمت درب کارخانه تحویل بگیرید.

تامین کننده کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی سلطانی

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی یکی از بهترین محصولات تولید کشورمان جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی می باشد که این محصول در مقیاس بسیار بالایی در اکثر مناطقی که انگور تولید می کنند تولید و بسته بندی می شود.

 

این محصول هم در نوع هسته دار آن موجود است و هم در نوع بدون هسته آن، از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان اشاره نمود هر چند که در مناطق دیگری نظیر ابهر، زنجان، بناب و درگز هم در مقیاس بالایی تولید می‌شود اما میزان آن در مقایسه با سه منطقه ای که در ابتدا گفته شد پایین تر است.

 

طبیعتاً کیفیتهای متفاوتی از کشمش تیزابی در کشورمان تولید می گردد ولی در ابتدا بهتر است به شما بگویم که اگر به دنبال خرید بهترین نوع کیفیت آن هستید قطعاً از تولیدات تاکستان باید خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت ملایر و قوچان چون کیفیت پایین تری دارد و قیمت ارزان تری داشته، می تواند برای شما مفید باشد.

 

کشمش تیزابی در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزری به کیفیت های متفاوتی مرتب می شود که دقت بسیار بالایی دارد. توصیه می شود اگر قصد خرید این محصول را دارید این موضوع را چک کنید که کارخانه فروشنده محصول به شما، دارای این دستگاه در خط تولید خود باشد.

تامین کننده کشمش صادرات

خرید از تامین کننده کشمش تیزابی

شما در این مرکز به صورت مستقیم با تولید و تامین کننده کشمش سلطانی یا تیزابی وارد مذاکره خواهید شد و این مجموعه که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد از باغداران و کشاورزان همین منطقه جهت فرآوری بار خود استفاده می کند.

 

این محصولات برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش در آن قرار دارد به فروش می رسد و اگر برای صادرات باشد در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کار بسته بندی آنها انجام می گیرد.

 

اگر به دنبال خرید این محصول هستید بهتر است این مورد را بدانید که کشمش تیزابی بر دو دسته است:

  1. یا به آن گوگرد می زنند که تبدیل به همان محصولی که در بالا به آن پرداختیم خواهد شد.
  2. و یا به آن گوگرد نمی‌ زنند که تبدیل به کشمش خرمایی می شود که رنگی تیره تر خواهد داشت.

 

و مورد آخر این که بر روی کارتون هایی که این مرکز برای فروش داخلی و چه صادرات بسته بندی انواع کشمش را انجام می دهد هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماس برای آن درج نگردیده تا شما از مشتری خود دور نخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما