کشمش پلویی سیاه یا کشمش تیزابی، کدام برای فروش بهتر است؟

کشمش پلویی سیاه یا کشمش تیزابی دو تا از پرفروش ترین کشمش های ایرانی که تقریباً در هر کارخانه ای می توانید آن را بیابید، اما به راستی کدام یک از آنها برای فروش محصول بهتری است؟ در این مقاله کامل به آن خواهیم پرداخت.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی سیاه

این محصول ظاهری گرد و بیضی شکل و رنگی سیاه یا سرخ مایل به سیاه دارد که به صورت بدون هسته بوده و از کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه تولید می گردد، یعنی همان کشمشی که باغدار و کشاورز پس از خشک کردن انگور در مقابل آفتاب آن را به دست می‌آورند و کارخانه های فرآوری و بوجاری کشمش آن را بر روی خط تولید می ریزند تا کارهای شستشو، دمکنی، سورتینگ و در انتها بسته بندی روی آن صورت گیرد و محصول خروجی همان کشمش پلویی سیاه خواهد بود.

محصول اشاره شده در کارتون های ۹ کیلویی در بازار کشورمان خرید و فروش می‌ شود که در تاکستان استان قزوین که به عنوان برترین تولیدکننده این محصول در کشور ما شناخته می گردد، هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود اما در شهر ملایر دیگر تولیدکننده برتر این محصول که از نظر کیفیت عیار پایین تری نسبت به تولیدات تاکستان دارد در کارتون های ۸.۲ کیلویی کشمش خالص به فروش می رسد که ۸۰۰ گرم وزن کارتون بوده و با یقه این وزن محاسبه می شود.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

به غیر از دو تولید کننده ای که در بالا به آن اشاره شد مناطق دیگری نیز هستند که این محصولات را تولید می‌ کنند اما کیفیت قابل توجهی ندارند و میزانش هم به گونه ای نیست که با دو شهر تاکستان و ملایر رقابت کنند. محصول اشاره شده برای طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و کیک و کلوچه و شیرینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و فقط از آن برای فروش در بازار داخلی بهره می برند و به علت استفاده نکردن از مایع نگهدارنده برای صادرات اصلا توصیه نمی شود.

محصول پلویی سیاه ⇓

کشمش پلویی سیاه

کشمش تیزابی

این محصول که به آن کشمش سلطانی هم می گویند دیگر محصول پرفروش در سطح کشورمان می باشد که از انگور بی دانه به دست می آید یعنی باغدار پس از چیدن انگور آن را به مایع تیزاب آغشته می کند و سپس در مقابل آفتاب پهن می کند که در ادامه ممکن است هم به آن گوگرد بزنند و هم نزنند که دو محصول متفاوت هم تولید خواهد شد که ابتدا همان تیزابی خواهد بود و دیگری کشمش خرمایی نامیده می شود.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

هر دو محصول اشاره شده به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و علاوه بر دو منطقه ای که در بالا نام آن برده شد مناطق دیگری نظیر زنجان و ابهر استان زنجان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان از تولیدکنندگان عمده و حجم بالای این محصول شناخته می‌شود. اما باز هم اگر به دنبال بالاترین کیفیت این نوع کشمش هستید قطعاً تولیدات تاکستان قزوین به شما پیشنهاد می گردد آن هم برمی گردد به جنس انگور این منطقه از ایران.

برعکس محصول بالایی که هم کشمش فله ای آن در بازار بسیار پرفروش است یعنی همان محصولی که وارد کارخانه نشده و آفتاب خشک است و دارای دم و شاخه و هم نمونه فرآوری شده آن در کارخانه که به آن پلویی سیاه می گویند بسیار خرید و فروش می شود اما محصول تیزابی به اینگونه نیست و فقط نمونه بوجاری شده آن در کارخانه است که بفروش می رسد اما باز یک تفاوت دیگری با محصول بالایی دارد و آن این است که میزان صادرات این کشمش بسیار بالاست یعنی هم می‌ توان آن را برای بازار داخلی به فروش رساند و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده کرد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین هم واقع شده یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصول اشاره شده است، مزایای این نوع کشمش این است که می توان با دست بردن در کیفیت این کشمش، خروجی‌های قیمت های متفاوتی هم از آن دل آن درآورد. به عنوان مثال در اوایل تیر ۱۴۰۲ نرخ صادرات این کشمش به صورت گوگردی و بدون گوگرد از کیلویی ۴۵ هزار تومان شروع می‌ شود و تا ۸۲ هزار تومان هم ممکن است ادامه پیدا کند و این دست تولید کننده و خریدار را باز می گذارد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

محصول تیزابی ⇓

کشمش تیزابی

حال کدام کشمش برای فروش بهتر است؟

اگر بخواهیم بازار داخلی را بررسی کنیم باید بگوییم که در استان تهران، استان البرز و استانهای شمالی کشور و نیز استان آذربایجان شرقی علی الخصوص نیمه های شمالی آن فروش کشمش پلویی سیاه بسیار انجام می گیرد و بازاری بسیار مناسب هر ساله برای آن وجود دارد اما کشمش تیزابی برای نیمه مرکزی کشور تا به جنوب ایران فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهد علاوه بر اینکه برای صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند.

اگر شما صادرکننده هستید قطعا محصول تیزابی بسیار به کار شما خواهد آمد و با توجه به گستره قیمت که در بالا به آن اشاره شد دستتان برای فروش بسیار باز است می توانید جلوی مشتری خودتان انواع مختلفی از کیفیت این نوع کشمش ها را بگذارید تا ایشان باشند که انتخاب کنند کدام را می خواهند و اگر بنکدار یا مرکز پخش و یا حتی بازاریاب هستید برای مناطق اشاره شده بهترین کشمش همانی بود که در بالا به آن اشاره شد، محصول گفته شده هم به صورت کارتونی و بوجاری شده و هم به صورت فله ای و بوجاری نشده در بازار ایران بسیار خرید و فروش می شود و می‌تواند سود قابل توجهی برای شما داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

مهمترین اصل در بحث فروش شما خرید از کارخانه ای است که بخواهد و بتواند جنس باکیفیت با قیمت رقابتی تقدیمتان کند. شماره تماس مدیر فروش این کارخانه در صفحات سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به صورت یا حضوری در کارخانه و یا تلفنی استعلام قیمت نمایید و ترجیحاً حضوری آمدن می تواند برایتان بسیار عالی باشد چرا که نمونه گرفته به همراه قیمت به سایر کارخانه‌ها می روید و متوجه می شوید کدام کارخانه جنس باکیفیت در کنار قیمت رقابتی تقدیمتان می کند.

موضوع مهم تر از قیمت هم، رفتار حرفه‌ای آن مجموعه، کارخانه و مرکز تولیدی است که می‌ تواند باعث گردد فروش شما دائمی باشد نه مقطعی. مشکلی که اکثر کارخانه داران ایران دارند این است که نمی‌ توان به آنها به راحتی اعتماد کرد و اینکه تضمین گرفت طبق توافقشان عمل کنند و همین موضوع نیز باعث خطشه دار شدن سایر تولیدکنندگان در بازار جهانی شده است.

محصول آفتابی باغدار، همانی که برای فرآوری به کارخانه می آید. ⇓

حال کدام کشمش برای فروش بهتر است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما