کشمش طلایی کارتون 9 کیلویی

اگر به دنبال خرید کشمش طلایی کارتون 9 کیلویی هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است یکی از تولیدکنندگان این محصول بوده و شما امکان خرید درب کارخانه یا غیرحضوری و ثبت سفارش اینترنتی نیز خواهید داشت.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش طلایی

ابتدا باید این موضوع را عنوان کنیم که کشمش طلایی با دو نام مختلف در بازار ایران شناخته می‌ شود که یکی کاملا زرد و طلایی بوده که ممکن است یا کشیده و قلمی باشد که از تولیدات کاشمر استان خراسان است و دیگری گرد و بیضی شکل که از تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین می‌ باشد و و طلایی دوم در واقع همان کشمش تیزابی است که به علت اینکه در آن از یک بار گوگرد زدن استفاده می‌ شود رنگ آن قهوه‌ ای روشن می‌ شود و در بازار داخل با نام کشمش طلایی از آن یاد می‌ شود در صورتی که محصول طلایی اصلی همان است که در بالا به آن پرداخته شد.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

موضوع مورد بحث این مقاله در واقع همان است که در بازار داخل عرضه می‌ شود یعنی کشمش تیزابی که در بازار داخل در قالب کارتون 9 کیلویی عرضه می‌ گردد که در واقع به این محصول یک بار گوگرد می‌ زنند تا رنگ آن کمی روشن شود. لازم است این موضوع را بدانید که نوعی دیگر از کشمش تیزابی هم داریم که به آن گوگرد نمی‌ زنند و به آن کشمش خرمایی می‌ گویند محصولی که در واقع همان تیزابی بدون گوگرد است و این محصول هم مشتریان خاص خود را دارد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

باید این موضوع را بدانید که کارخانه‌ های بوجاری کشمش در ایران از جمله مجموعه تولیدی کشمش آراد اگر قرار باشد کشمش تیزابی طلایی را به مشتریان خود عرضه کند بار را به صورت فله که دارای دم و شاخه است از باغداران این شهر خریداری یعنی شهر تاکستان استان قزوین و آن را بر روی خط تولید می‌ ریزند تا کارهای شستشو، دم‌ گیری، روغن زدن، سورت کردن و در انتها بسته‌ بندی روی آن انجام می گیرد و محصول اشاره شده به گونه‌ ای است که کاملاً سورت شده بدون دم و شاخه بوده و توسط بنکداران داخل در بازار عرضه می‌ شود که هرچند باید این موضوع را هم بدانید که محصول اشاره شده برای صادرات هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی ⇓

کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی یا تیزابی درجه یک

تقریبا در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند این کشمش یعنی کشمش تیزابی هم تولید می‌ شود چرا که با وجود دردسرهای خاص تولید خود که ابتدا آغشته کردن به مایع تیزاب و سپس گوگرد زدن به آن است محصول اشاره شده چون تاریخ انقضای بلند مدتی دارد و از طرفی با افزایش نرخ ارز قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند لذا برای برخی از باغداران می‌ تواند تولید آن به صرفه باشد و باید این موضوع را هم بدانید که عمده‌ ترین مناطقی که کشمش تیزابی را در حجم وسیعی تولید می‌ کنند باید به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان، بناب و ملکان استان آذربایجان، زنجان و ابهر استان زنجان و اراک و خنداب استان مرکزی اشاره نمود.

به علت استفاده کردن از مایع تیزاب یا دود گوگرد که حکم ماده نگهدارنده آن را دارند محصول اشاره شده برای صادرات بسیار مناسب است به صورت کلی مشتری چه بار را برای بازار داخل بخواهد و چه امر صادرات اگر به دنبال کیفیت بالای این نوع کشمش است قطعاً خرید از منطقه تاکستان توصیه می‌ شود و سایر مناطق تولیدکننده این کشمش عیار پایین‌ تری را به مشتری تحویل می‌ دهند که طبیعتاً قیمت آنها نیز پایین‌ تر است.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و تولیدات این مجموعه در تاکستان یکی از بهترین‌ هاست آن هم به دو علت زیر:

  1. مورد اول حساسیت این مجموعه روی برند خود است که باعث می‌ گردد با وجود اینکه باغداران و دلالان بسیاری به کارخانه می‌ آیند مورد نظر خود را پیشنهاد می‌ دهند اما از هر کسی بار فله خریداری نمی‌ کنیم در واقع در این مجموعه، مدیر خط تولیدی وجود دارد که ابتدا بار را بازدید کرده و اگر کیفیت بالایی داشته باشد اقدام به خرید می‌ کنیم که همین موضوع باعث می‌ گردد خروجی کار در کارخانه کیفیت قابل ملاحظه‌ ای را به مشتری تحویل دهد.
  2. از طرفی وجود دستگاه سورتینگ لیزری که در ایران فقط همین یک نمونه موجود است به نام کیارا سورتر باعث گردیده کشمشی که در انتهای خط تولید و طبق برنامه‌ نویسی‌های این مجموعه روی دستگاه انجام گرفته کیفیت قابل ملاحظه‌ ای را به مشتری تحویل دهد.

هر چقدر هم بگوییم کیفیت تولیدات این مجموعه بسیار بالاست به نوعی سخن گزاف محسوب می‌ شود و شما تا زمانی که اقدام به مقایسه جنس این کارخانه با سایر کارخانه های نداشته باشید متوجه این موضوع نخواهید شد.

تیزابی طلایی تولید کارخانه کشمش آراد ⇓

تولید کشمش طلایی یا تیزابی درجه یک

قیمت کشمش طلایی 9 کیلویی

شما اگر کشمش تیزابی طلایی را برای بازار صادراتی بخواهید بدانید که آنها در قالب کارتون ۱۰ کیلو خالص بسته‌ بندی و صادر می‌ شوند البته این مجموعه تجربه صادرات این نوع کشمش را در قالب کارتون ۱۲ کیلویی هم داشته است و اگر بخواهید برای بازار داخل این نوع کشمش را در نظر داشته باشید فقط به صورت 9 کیلویی است یعنی هشت و نیم کیلو کشمش با نیم کیلو وزن کارتون روی هم رفته 9 کیلویی محسوب می‌ شود و به صورت کلی در تاکستان قزوین تمامی کارخانه‌ ها به این صورت بسته‌ بندی و فروش کشمش خود را انجام می‌ دهند.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

اما در حال حاضر که در ابتدای سال ۱۴۰۳ هستیم و با وجود تعطیلی بازار اما می‌ توان گفت فعلاً قیمت یک میلیون و دویست و سی هزار تومان می‌ باشد که در انتهای اسفند هم همین نرخ بود اما بعد از عید معلوم نیست چه اتفاقی پیش می‌ آید اما احتمال بسیار زیاد افزایش قیمت را در مورد انواع کشمش داشته باشیم. با افزایش نرخ ارز بهانه خوبی به دلال‌ های غیرمحترم داده می‌ شود تا دستشان را حسابی روی افزایش قیمت باز بگذارند و چون نظارت و بازرسی روی کشمش که بسیار هم مهم می‌ باشد نیست باعث گردیده به راحتی جولان دهند و جالب آنکه قیمت بار اشاره شده دقیقاً سال پیش، ۶۵۰ هزار تومان بود.

تیزابی طلایی ملایر ⇓

قیمت کشمش طلایی 9 کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما