کشمش صادراتی شیراز | قیمت خرید عمده و جزئی

اگر به دنبال تهیه کشمش صادراتی شیراز هستید و قصد استعلام قیمت خرید آن را دارید می توانید با مدیر فروش این مجموعه تولیدی تماس گرفته و خرید خود را به صورت عمده و یا جزئی ثبت نمایید.

کشمش شیراز

ابتدا لازم است گفته شود که فقط شیراز در استان فارس نیست که تولیدکننده انواع کشمش می باشد بلکه به نوعی این شهر نماینده تولیدات سایر مناطق از جمله دشمن زیاری، داراب و بوانات هم است.

اما به صورت کلی باید توجه داشت که استان فارس بیشتر در زمینه تولید کشمش آفتابی و انواع مویز قرمز و سیاه هسته دار فعالیت دارد و این محصولات بیشتر در بازار داخلی فروش می رود تا بحث صادرات.

محصول آفتابی هسته دار شیراز ⇓

کشمش شیراز

کشمش صادراتی شیراز

در بالا گفتیم که منطقه شیراز و استان فارس به صورت کلی کشمش صادراتی ندارند و بیشتر محصولات آن در بازار داخلی عرضه می گردد و در مواردی خاص هم صادرات آن صورت می گیرد.

کارخانه های کشمش بسیار کمی در این استان واقع شده و اکثر آن کارگاه بوده و به صورت سنتی کار بوجاری و بسته بندی انواع کشمش و مویز را انجام می دهند. شما اگر قصد تهیه محصول صادراتی را دارید باید از مناطق دیگر ایران نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان نیاز خود را تامین نمایید.

کشمش صادراتی شیراز

انواع کشمش صادراتی در ایران

ابتدا لازم است که گفته شود کشمش صادراتی باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان محصولی مناسب برای صادرات استفاده کرد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  1. بی دانه و بی هسته بودن.
  2. مدت نگهداری بالا که در کشورمان از مایع تیزاب استفاده می شود یعنی محصول صادراتی باید تیزابی باشد حال یا به آن گوگرد می زنند و یا نمی زنند.
  3. میزان تولید آن سالیانه در مقیاس بالایی باشد که اگر مشتری ۱ پارت خریداری کرد بتوان پشتوانه برای آن در نظر گرفت.

اما اگر قرار باشد انواع کشمش هایی که شرایط بالا را دارند به آن اشاره کنیم باید نام کشمش تیزابی در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد و کشمش زرد پلویی اشاره کرد که سالیانه هم حجم قابل توجهی از این محصول به کشورهای وارد کننده آن صادر می گردد.

انواع کشمش صادراتی در ایران

قیمت خرید کشمش صادراتی در زمستان  ۱۴۰۱

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان قزوین که یکی از تولیدکننده های انواع کشمش صادراتی در کشورمان می باشد فعالیت بوجاری و بسته بندی کشمش هایی که در بالا به آن اشاره شد را دارد.

به صورت کلی محصولات این منطقه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب برای کشورهایی می‌باشد که به مرغوبیت جنس اهمیت زیادی می دهند اما نرخ آنها برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به شرح زیر می باشد:

  • محصول تیزابی گوگردی که رنگ آن قهوه ای روشن است کیلویی ۶۶۰۰۰ تومان.
  • محصول تیزابی بدون گوگرد که رنگ آن قهوه ای تیره است کیلویی ۶۱,۰۰۰ تومان.
  • و محصول زرد پلویی که رنگ آن طلایی بوده و کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان درب کارخانه معامله می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما