تهیه کشمش صادراتی با قیمت مناسب برای ترکیه

اگر شما تاجر و یا شرکت بازرگانی هستید که قصد خرید کشمش صادراتی ایران با قیمت مناسب را برای کشور ترکیه دارید می توانید نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب ار مجموعه تولیدی کشمش آراد تهیه کنید و برای این کار کافیست با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

 

محصول طلایی یا همان زرد پلویی که برای صادرات بسیار عالیست. ⇓

کشمش صادراتی برای ترکیه

تولید کشمش صادراتی در مقیاس بالا

ابتدا این مورد گفته شود که عموما محصولاتی برای صادرات مناسب هستند که اول آن بتوان آن را در مقیاس بالایی تولید کرد و نگرانی بابت عدم موجودی در طول یک سال وجود نداشته باشد و از طرف دیگر میزان ماندگاری آن بالا باشد که برای یک محصولی مانند کشمش یک سال زمان مناسبی برای انبار و یا دپوکردن خواهد بود.

 

ایران هم یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و کیفیت محصولات آن بسیار بالاست به گونه‌ ای که کشور ترکیه که خود یکی از تولیدکنندگان اصلی و شاید بیشترین میزان تولید این محصول را در دنیا به خود اختصاص می دهد از ایران هم خرید می کند چرا که کیفیت تولیدی این کشور بالا نیست و برای تامین برخی از خریداران خود باید محصولی مرغوب و درجه یک خریداری کنند که کشور ما در همسایگی آن یکی از آنها خواهد بود.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین که یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان شناخته می‌شود وجود داشته و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می‌ رساند جهت صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کند که کشور ترکیه نیز یکی از خریداران محصولات این منطقه است.

 

به صورت کلی پایه و اساس محصولات تاکستان انواع کشمش پلویی می باشد که این محصول رنگ های متفاوتی دارد که به چهار دسته تقسیم می‌شوند و عبارتند از طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز که هر چهار نوع آن ها را می توان هم در بازار داخلی عرضه کرد و هم جهت صادرات از آنها بهره برداری نمود که این مجموعه و این کارخانه می تواند روزانه تا ۸ تن بار سوپر و دو بار سورت شده به مشتری خود تحویل دهد.

 

محصول تیزابی یکی از پرفروش ترین انواع کشمش در ایران ⇓

قیمت کشمش صادراتی

نحوه سفارش انواع کشمش

شماره تماس مدیر فروش کارخانه که کار بازرگانی شرکت را نیز انجام می دهد و مربوط به جناب آقای عینی می باشد در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده که شما می توانید با ایشان اگر در داخل کشور هستید به صورت تماس تلفنی و اگر در خارج از کشور حضور و فعالیت دارید از طریق یکی از شبکه‌ های اجتماعی نظیر واتساپ ارتباط بگیرید.

 

در این صورت فیلم واقعی بار برایتان ارسال خواهد شد و اگر در ایران هستید نمونه فیزیکی جنس برایتان ارسال می شود که البته هزینه آن نیز از مشتری دریافت می گردد که ممکن است این میزان یک کیلو تا یک کارتون باشد و این تضمین داده خواهد شد که جنس بارگیری شده با همان نمونه مطابقت داشته باشد هر چند که میزان تلورانس ۵ درصد در کیفیت و رنگ محصول کاملا طبیعی می باشد.

 

هر گونه سوالی که در مورد کشمش صادراتی مدنظرتان داشته باشید می توانید از ایشان بپرسید، از نوع بسته بندی گرفته تا شیوه‌ های ارسال بار و اینکه پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد تا بار به دستتان برسد یا هزینه‌ های بارگیری از درب کارخانه تا زمانی که به دست شما برسد و هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد این امکان وجود دارد که مستقیماً با ایشان ارتباط بگیرید.

 

اما برای ثبت سفارش قطعاً میزانی را باید به عنوان بیعانه پرداخت کنید که حدوداً ۱۵ درصد از کل معامله می باشد چون در حال حاضر یعنی اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱نرخ  محصول فله‌ ای یا همان محصولی که هنوز وارد کارخانه نشده و فرآوری نشده است متاسفانه روز به روز در حال افزایش است و به همین جهت باید به روز استعلام قیمت نمود و طبق همان واریز بیعانه انجام داد.

 

محصول خرمایی یا همان پلویی قهوه ای تیره که مناسب برای کشورهایی است که با گوگرد زدن به محصول، مشکل دارند. ⇓

کشمش مناسب برای ترکیه

خرید کشمش بسته بندی شده برای ترکیه

اگر قصد خرید کشمش صادراتی را با شرایطی که در بالا به آن پرداخته شد دارید که در واقع همان کشمش پلویی می باشد و رنگ های متفاوتی برای آن وجود دارد که البته سایز آن هم از ۱۰ میل کمتر است می باشید این مورد را بدانید که بسته‌ بندی محصولات صادراتی در این مرکز به صورت ۱۰ کیلو خالص است که در پاره‌ای مواقع ۵ کیلو خالص هم انجام می شود.

 

بر روی بسته بندی کشمش های اشاره شده هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی وجود ندارد تا شمای خریدار بتوانید با خیال راحت خرید محصول مورد نظر را انجام دهید و نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید، موضوعی که برای خیلی از عزیزانی که با این مجموعه تماس می گیرند مهم و حیاتی است.

 

از طرفی توجه باید داشته باشید که قیمتی که به شما داده می شود نرخ درب کارخانه می باشد و کارخانه کشمش مجموعه آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و طبیعتاً هزینه‌های ترانزیت تا مرز بازرگان هم روی نرخ نهایی لحاظ خواهد شد که پرداخت آن طبیعتا با شما می باشد و از آنجا تا هر شهری در ترکیه که قصد تحویل گرفتن بار را داشته باشید که البته هزینه های گمرکی نیز باید در محاسبات خود داشته باشید.

 

اما موضوع باقی مانده این است که اگر قصد همکاری طولانی مدت را دارید می توانید وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفتید و یا اینکه حضوری در کارخانه وارد مذاکره و معامله شدید، به گونه ای اقدام نمایید که کشمشتان در درون بسته بندی هایی که مربوط به خودتان می باشد پر گردد یعنی شماره تماس و راه های ارتباطی شما بر روی آن باشد که این اتفاق به دو صورت ممکن است یا اینکه در کارتون‌ سفید محصول پر گردد و روی آن لیبل شرکت شما و یا شخصتان درج گردد و یا اینکه کلیشه‌ ای مجزا برایتان طراحی و چاپ گردیده که همیشه کشمش خریداری شما رون کارتون های شما بسته بندی و آماده شود.

11

  1. دسته بندی عناوین سایت بسیار عالی بود نحوه ی بسته بندی وخود محصول هم از کیفیت بالایی برخوردار بود.

    • بستگی به نوع سفارش شما داره….صادرات یا بازار داخل….با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۷۱۱۰۶۲ ارتباط بگیرید.

    • درود به شما….بله مجموعه آراد به صورت مستقیم به این کشور هم صادرات داشته…

  2. با سلام

    بنده قصد صادرات به کشور ارمنستان و گرجستان را دارم و همچنین در زمینه صادرات دیگر خشکبار هم در حال حاضر فعالیت میکنم….مایل می باشم با شرکت شما هم همکاری داشته باشم….لطفا راهنمایی کنید.

    • درود به شما….این امکان در این مجموعه برای شما وجود دارد و شما می توانید با شماره تماس ۰۹۱۰۹۷۱۱۰۶۲ جناب اقای عینی ارتباط تلفنی بگیرید.

  3. توضیحاتتون برای سفارش خیلی عالی بود ،کیفیت محصولتون هم همین طور من از سفارشم راضی هستم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما