کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان

امکان خرید کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان در این مرکز مهیا شده است و مشتریانی که قصد تهیه آن را در قالب بسته بندی کیسه و در گونی داشته باشند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

نمونه ای از خشک شدن انگور در سایه و در مکانی مسقف ⇓

قیمت کشمش سایه خشک

تولید کشمش سایت خشک طبیعی

اگر قرار باشد که کشمش ها را از نظر نوع خشک شدن نام ببریم باید آنها را به دو نوع خشک شدن طبیعی و خشک شدن غیر طبیعی تقسیم بندی کنیم که نوع طبیعی در واقع خشک شدن انگور در آفتاب و یا سایه است و نمونه غیرطبیعی استفاده از تیزاب، گوگرد و یا دستگاه مکانیزه خشک شدن هر نوع میوه ای می باشد.

 

کشمش سایه خشک و کشمش آفتاب خشک از نمونه طبیعی این نوع تبدیل محسوب می شود که هم نمونه هسته دار آن تولید می گردد و هم بدون هسته آن و البته میزان تولید محصولات آفتاب خشک بسیار بیشتر از نمونه سایه خشک خواهد بود چرا که مشتریان آن بسیار بیشتر هستند.

 

دو محصول اشاره شده هم به صورت فله ای که دارای دم، شاخه، سنگ ریزه و خاک است (که البته ممکن است با استخدام کارگری مطابق با سفارش مشتری محصول به صورت سنتی پاک گردد.) و هم به صورت فرآوری شده آن در کارخانه نه که محصول بر روی خط تولید قرار گرفته و عملیات شستشو، دم کنی و بسته بندی روی آن انجام می گیرد به فروش برسد.

 

روال تولید کشمش سایه خشک بسیار ساده است، اینکه در سایه که مکانی مسقف و البته ممکن است دور تا دور پوشیده شده باشد بر روی زمین پهن گردد و یا اینکه از سیم های مفتولی انگور را آویزان کنند که در این روش چون مانند روش آفتاب خشک که محصول بدون سر پناه بر روی زمین پهن می شود، باعث می‌شود انگور خشک شده کمترین میزان آفت، خاک و یا سنگریزه را داشته باشد در حقیقت کیفیت کار بالاتر خواهد رفت.

نمونه ای از محصول سایه خشک طبیعی ⇓

کشمش سایه خشک ارزان

قیمت مناسب محصول سایه خشک

این مجموعه و این شرکت هم در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و یکی از محصولاتی که تولید می کند کشمش سایه خشک است محصولی که بیشتر آن را به صورت فله ای خریداری می کنند تا بسته بندی شده آن که فرآوری شده هم هست.

 

درصد قند بالای مخصوص انگور تاکستان که در ایران بیشترین میزان را به خود اختصاص می دهد باعث شده که نوع کشمشی که از آن به دست می‌ آید هم قند بسیار بالایی داشته باشد چه نمونه آفتاب خشک، نمونه سایه خشک، نمونه تیزابی و چه نمونه مکانیزه و این یک برگ برنده نسبت به محصولات سایر مناطق در کشورمان می باشد.

 

موضوع درصد قند بالا فقط به یک دلیل می باشد آن هم این است که چون سرما دیرتر به منطقه تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین می‌رسد باعث می‌ شود که باغدار و کشاورز کمی دیرتر نسبت به مناطقی همچون ملایر، ابهر، زنجان، بناب و ملکان انگور را بچیند و اصطلاحاً زمانی هم که آماده چیدن شد کاملاً رسیده است و با درصد قند کامل.

 

چون خرید شما در این مجموعه به صورت مستقیم از تولیدکننده است به همین جهت نرخ مناسب آن نصیبتان خواهد شد ولی این اطمینان به شما داده می شود قرار نیست ارزان تر از عرف بازار به شما محصولی داده شود چون اگر این اتفاق را بخواهید قطعاً در میان بار باید ناخالصی وجود داشته باشد و در کشمش سایه خشک چون از چند متری ظاهر آن به گونه ای است که انگار به آن تیزاب یا گوگرد زده اند به راحتی می توان در میان آن محصول تیزابی و گوگردی قاطی کرد تا از قیمت آن کاسته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما