پخش عمده کشمش سایه خشک ارزان

پخش عمده کشمش سایه خشک و آفتاب خشک ارزان قیمت در این مرکز که خود تولید و بسته بندی این محصولات را در تاکستان قزوین انجام می دهد صورت می گیرد و خریدارانی که به دنبال خرید محصول شیرین و باکیفیت هستند می توانند تامین آنها را در این سایت انجام دهند.

کشمش سایه خشک ارزان

کشمش سایه خشک و آفتاب خشک

کشمش سایه خشک و آفتاب خشک دو محصولی در کشورمان محسوب می شود که به صورت طبیعی انگور آن تبدیل به کشمش شده و طبیعتاً ارزش غذایی بالایی نیز خواهد داشت. همانطوری که انواع کشمش را به این صورت تولید می‌کنند مویز نیز به مانند کشمش از روش سایه و آفتاب بهره مند می گردند.

 

کشمش آفتاب خشک همانطوری که از نامش پیداست در مقابل آفتاب پهن می گردد و پروسه خشک شدن آن انجام می‌شود اما چون کشمش سایه خشک در سایه و عموماً در جایی مسقف و بسته شده انگور آن آویزان می گردد تا تبدیل به کشمش شود ارزش غذایی بالاتری خواهد داشت از این جهت که هیچ گونه آلودگی بر روی آن نخواهد نشست.

 

به همین جهت قیمت محصول سایه بالاتر از آفتابی خواهد بود و البته در حجم بسیار کمتری نیز تولید می گردد تا جایی که در حال حاضر یعنی در اوایل اسفند ۱۳۹۹ موجودی این محصول صفر می باشد این محصول نیز هم به صورت فله ای و در کیسه عرضه می گردد و هم به صورت بسته بندی شده و در کارتون.

کشمش سایه خشک عمده

پخش عمده انواع کشمش و مویز با قیمت ارزان

انواع کشمش و مویز در این مرکز که خود کار تولید و بسته‌بندی این محصولات را انجام می دهد و به صورت از تولید و مصرف و مستقیم به دست مشتری می رساند و کسانی که مایلند این محصول را با کیفیت تازه خریداری کنند با ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه می تواند برای انجام این کار مبادرت ورزند.

 

کارخانه تولیدی این مرکز در تاکستان استان قزوین است و به صورت تخصصی در امر صادرات و فروش در بازار داخلی در حجم بالا کار می‌کند اما از آنجایی که این به مانند یک سایت که آشنایی بیشتر مشتریان را با این محصولات انجام می دهد شما می توانید برای خرید کشمش کارتونی حداقل ۱۰ کارتون و برای کشمش های فله ای یک گونی که معادل ۴۰ کیلو است را سفارش دهید.

 

لازم به ذکر است کشمش سایه خشک که در این مرکز موجود بوده به صورت بی دانه و بی هسته است و مویز نیز به مانند آن خواهد بود که هر دوی این محصولات در کارتون موجود است مگر مواردی که مشتری مایل باشد آنها را در کیسه خریداری نماید آن هم به این علت که با این کار کیلویی ۱۰۰۰ تومان برایش صرف خواهد داشت چون قیمت یک کارتون ۱۰ کیلویی ۱۰۰۰۰ تومان در حال حاضر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما