خرید کشمش گلدن اعلا

خرید کشمش گلدن که به آن کشمش پلویی زرد، کالیفرنی یا طلایی هم گفته می شود با کیفیت اعلا از بهترین تولیدات ملکان و بناب در این مرکز قابل انجام بوده و مشتریان می توانند با قیمت مناسب اقدام به تهیه این محصولات داشته باشند.

خرید کشمش گلدن

بهترین کشمش گلدن در ایران

ایران در زمینه تولید کشمش صادراتی نیز در دنیا در کنار آمریکا و ترکیه قرار می‌گیرد و کشمش های خوبی را می توان به کشورهای مختلفی صادر نمود، هر چند که شرایط تحریم و بحث تراکنش‌های مالی همچنان متاثر از ارتباطات سیاسی کشورمان می باشد.

 

به واقع محصولی که ایران تولید می‌کند کیفیت بسیار بالایی دارد و اگر ما یک کشور نرمال بودیم به راحتی می‌توانستیم بازار محصولات ایرانی را در دنیا قبضه کنیم و این تضمین را می دهیم که کیفیت کشمش ایرانی بالاتر از محصول ترکیه است ولی متاسفانه در حال حاضر ترکیه اولین صادر کننده کشمش در دنیا شناخته می شود.

 

یکی از کشمش های مناسب ایران برای صادرات، کشمش گلدن بوده که از بهترین تولیدات ملکان، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان می باشد که این محصول زرد رنگ را اکثراً در کشورهای عربی در مقیاس بسیار بالایی به فروش می رسانند.

 

این محصول به دو صورت تولید می گردد که یکی آویزان کردن انگور آن از بارانداز بوده و دیگری روش سنتی آن محسوب شده که کشمش را در درون سبد، گوگردزنی می کنند که محصول اولی یعنی همان بارانداز کیفیت مرغوب‌تر و قیمتی بالاتر خواهد داشت و محصول دومی کیفیتی پایین تر  و طبیعتاً قیمتی کمتر.

خرید کشمش اعلا

خرید کشمش برای صادرات

کشمش گلدن یا کشمش پلویی زرد محصولاتی گرد رنگ هستند و از آن برای مصارف طبخ در کنار برنج استفاده می کنند، هر چند که ما هم نوع دیگری از کشمش زرد هم داریم که قلمی و دراز بوده و از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است.

 

علاوه بر این که محصول گلدن را امکان فرآوری و بسته‌بندی آن را داریم کشمش دیگری نیز که برای صادرات بسیار مناسب است در مقیاس بسیار بالایی تولید می‌کنیم و آن محصول نامش کشمش تیزابی یا سلطانی می باشد که از بهترین تولیدات تاکستان قزوین محسوب می شود.

 

توجه داشته باشید محصول صادراتی باید بی‌دانه یا بی هسته باشد و مدت زمان بالایی بتوان آن را نگهداری کرد از طرفی چون این دو محصول در مقیاس بسیار بالایی در کشورمان تولید می گردند نگرانی نباید از بابت تمام شدن آن داشته باشید.

 

شما برای صادرات و یا فروش در بازار بین المللی باید ابتدا با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و علاوه بر استعلام قیمت و دریافت تصاویر و فیلم های مربوط به بار و نوع بسته بندی می ‌توانید با واریز بیعانه اقدام به ثبت سفارش نمایید که البته این امکان را نیز داریم که برای شما کارهای بهداشت و استاندارد آن را نیز انجام دهیم تا بار پلمپ شده به دستتان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما