پخش انواع کشمش پلویی بسته بندی شده

پخش انواع کشمش پلویی که ممکن است تیزابی و یا آفتابی باشد در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه به صورت بسته بندی شده کارتونی عرضه می گردد، مشتریان می توانند این نوع کشمش را از تولید به مصرف خریداری نمایند.

کشمش پلویی بسته بندی شده

کشمش پلویی در بازار ایران

یکی از محصولاتی که در بازار کشمش ایران بسیار می شنویم کشمش پلویی میباشد این محصول بیدانه از کشمش آفتابی در کارخانه پس از شستشو و دم گیری، سورت شدن و روغن زنی تولید می گردد.

 

کشمش پلویی در بین خانوارهای ایرانی بسیار پر مصرف می باشد از این محصول در کنار طبخ برنج و سالاد و نیز پخت نان و شیرینی بسیار استفاده می شود.

رنگ این محصول مشکی بوده و در کارخانه به آن روغن پارافین خوراکی می زنند تا هم کشمش در کارتون به هم نچسبد و هم اینکه براق بودن آن نمای قشنگی به آن خواهد داد.

 

از بهترین تولید کنندگان این محصول می‌توان ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین اشاره نمود. مصرف آن برای بازار داخلی می باشد و درصد بسیار کمی از آن برای صادرات استفاده می گردد. به صورت کلی این محصول در کارتون ۹ کیلویی که در واقع همان ۸٫۵ کیلو خالص می‌باشد عرضه می‌شود. در تاکستان وزن کارتون نیم کیلو است ولی در ملایر عموماً از کارتون با یقه که ۸۰۰ گرم در مجموع وزن دارد استفاده می گردد.

پخش انواع کشمش

نحوه سفارش انواع کشمش بسته بندی شده

مشتریان این محصولات می‌توانند هم درب کارخانه این مرکز که در تاکستان استان قزوین واقع شده است خرید خود را پس از بازدید بار انجام دهند و هم اینکه سفارش اینترنتی دهند تا بار با باربری که ممکن است کامیونی و اتوبوسی باشد برای ایشان ارسال گردد.

 

گاهی برخی از مشتریان به مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی می‌گویند که به ما کارتونی بدهید (کارتون سفید) که مشخصات کارخانه کشمش بر روی آن درج نگردد تا مشتری ما نتواند شما را پیدا کند، باید بگوییم که می‌توانیم این کار را برایتان انجام دهیم و برای سایر مشتریان نیز از کارتون لمینت که تمام اطلاعات کارخانه بر روی آن درج گردیده استفاده خواهیم نمود.

 

خرید به صورت نقدی خواهد بود همان طوری که این مجموعه پول نقد به باغدار خود می دهد. اما جنسی که به مشتری خود تحویل می دهد با گرید A است و بابت این مورد تضمین خواهد داد. از طرفی برای مشتریانی که حجم بالا می خواهند امکان بازدید حضوری از خط تولید را می دهد تا بابت همه چیز مطمئن شود شاید این مورد را خیلی از کارخانه رعایت نمی کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه بازدید از فرآیند کشمش را به مشتری خود نمی دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما