قیمت کشمش آفتابی پلویی سال ۹۷

قیمت کشمش آفتابی پلویی سال ۹۷ با افزایش بالایی در نیمه اول همراه بود ولی پیش بینی می شود که در نیمه دوم این سال قیمت ها مناسب تر باشد که این بخاطر موجودی مناسب این محصولات در این قسمت از سال می باشد.
کشمش آفتابی پلویی از جمله محصولاتی می باشد که درصد زیادی از تولیدات آن در کشورمان و بازار داخلی به فروش می رسد و به همین جهت تنها عاملی که باعث افزایش قیمت آن می شود کم بودن موجودی این محصول در کشورمان است نه عاملی مانند بالا رفتن ارز. مصرف این محصولات در ۳ استان شمالی ایران نسبت به سایر مناطق بیشتر می باشد.
کشمش آفتابی پلویی

کشمش آفتابی در بین تولیدات ایران

از آنجایی که روش خشک کردن انگور به شیوه آفتابی راحت ترین نوع فرآوری این محصولات می باشد لذا تقریبا در هر منطقه ای از ایران که انگور را رشد می دهند کشمش را نیز به این روش بدست می آورند. از جمله مناطق مهم تولید کننده انواع کشمش آفتابی فله، می توان استان قزوین و فارس را نام برد.

انواع کشمش آفتابی در بازار

انواع کشمش آفتابی در بازار را می توان به کشمش بی دانه، عسگری دانه دار و بی دانه و نیز فخری دانه دار اشاره کرد که دو تای آخری کمتر وارد کارخانه برای فرآوری می شود و محصول اولی هست که پس از فرآوری تبدیل به کشمش آفتابی پلویی یا خوراکی می شود.
کشمش آفتابی پلویی

قیمت کشمش آفتابی پلویی در سال ۹۷

با توجه به میزان موجودی این محصولات در نیمه دوم سال ۹۶-۹۷ انتظار می رود که سال خوبی را از لحاظ نداشتن نوسان قیمت برای این محصولات داشته باشیم. بیشترین ضربه ای که محصولات در بازار می بینند داشتن نوسان نرخ بوده که باعث می شود حتی خریدار از خرید خود منصرف شود. امید است که این سال برای کشمش ایران و وضعیت آن در بازار جهانی سال خوبی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما