قیمت روز کشمش تیزابی طلایی صادراتی

کشمش های بی دانه که به روش تیزابی کردن خشک می شوند به کشمش تیزابی یا سلطانا معروف هستند و اگر میزان گوگردی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر از میزان استاندارد باشد رنگ کشمش به طلایی متمایل می شود. متاسفانه چون در سال ۹۶ اکثر باغهای انگور ایران به علت آفت و یخ زدگی آسیب دیدند موجودی انواع کشمش ایران در در سال ۹۶-۹۷ بسیار بحرانی شد و همین امر نیز باعث گردید تا قیمت این محصول به روز تغییر کند و صادرات این محصول پرفروش در بازارهای جهانی نیز به همین علت تحت تاثیر قرار گرفت.

انواع کشمش تیزابی طلایی در ایران

کشمش های تیزابی که در ایران فرآوری و خشک می شوند بیشتر از تولیدات تاکستان، ملایر، زنجان و قوچان می باشند و بیشترین حجم صادراتی این محصولات نیز مربوط به همین مناطق می باشد اما شهرهای دیگری نیز هستند که اقدام به تولید این محصولات را انجام می دهند که از آن جمله می توان به ملکان، ارومیه، درگز و بوانات شیراز را نیز نام برد. در حالت کلی بیشترین حجم صادراتی کشمش ایران مربوط به همین محصول یعنی کشمش تیزابی طلایی می باشد که از مقاصد مهم این محصول نیز می توان به عراق و روسیه اشاره نمود.
کشمش تیزابی صادراتی

قیمت روز کشمش تیزابی در ایران

اگر شما نیز قصد صادرات و فروش کشمش تیزابی طلایی را داشته باشید باید نیازتان را از کارخانه و تولید کننده به صورت مستقیم تامین نمایید چرا که اولا حجم کار بالا می باشد و باید کارخانه بتواند نیاز شما را در اسرع وقت تامین نماید، ثانیا نیاز است تا شما با کمترین قیمت روز این محصولات را خریداری نمایید تا فروش آن برای شما حاشیه سود مناسبی به دنبال داشته باشد. در اینترنت می توانید به راه های ارتباطی کارخانه و یا آدرس شرکت های بسته بندی انواع کشمش دسترسی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما