قیمت جدید انواع کشمش و مویز صادراتی

به علت اینکه در اسفند سال ۹۵ و بهار ۹۶ سرمای زیادی به درختان انگوری وارد شده و از آنجایی که این چند ماه برای کل موجودی کشمش و انگور ایران بسیار حساس می باشد لذا در سال بعدی کشمش کشمش به عمل می آید موجودی کشمش ایران تحت تاثیر از این اتفاق خواهد بود و به همین جهت نیز هست که در سال ۹۶-۹۷ نوسانات قیمتی زیادی در این محصول مواجه شدیم و نیاز است مشتریانی که به دنبال خرید انواع کشمش و مویز هستند ابتدا قیمت جدید و به روز این محصولات را استعلام کنند و سپس تامین آن را انجام دهند.

انواع کشمش مویز در بازار

در بازار خشکبار ایران ۳ نوع کشمش مویز وجود دارد که می توان به محصول افغانستان، ازبکستان و ایرانی اشاره نمود که محصولات وارداتی از دو مسیر قاچاقی و قانونی وارد کشور می شوند. مویزهایی که ما به مشتریان تقدیم می کنیم همگی قانونی وارد می شود و دپوی محصولات نیز به صورت بسته بندی شده کارتنی در مشهد واقع شده است و مشتریان حتی می توانند حضوری نیز خرید آن را انجام دهند. اما برای مویزهای ایرانی که بیشتر از محصولات شیراز و تاکستان قزوین می باشد بار به صورت فله و موجود در گونی به سراسر کشورمان ارسال می شود.
انواع کشمش مویز در بازار

استعلام قیمت کشمش مویز صادراتی

به صورت کلی انواع کشمش مویز را برای امور صادراتی مورد استفاده قرار نمی دهند و بیشترین حجم صادراتی کشورمان مربوط به کشمش تیزابی و طلایی می باشد با این اوصاف اگر قصد صادرات این محصولات را داشته باشید باید بدانید که ارسال مویز ازبک و افغان در پشت مرز ایران توجیه اقتصادی دارد و برای مویزهای ایرانی هم این محصولات را باید در کارخانه فرآوری و بسته بندی کرد و بعد ارسال نمود. به کشورهایی همچون عمان، اردن و قطر و نیز روسیه می توان کشمش مویز را صادر نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما