فروش کشمش پلویی ریز

فروش کشمش پلویی که در حقیقت به محصول ریز کشمش تیزابی و کشمش آفتابی بی هسته گفته می شود در این مرکز که مرکز تولیدی در تاکستان استان قزوین دارد آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه این محصولات را دارند با قسمت فروش مرکز در ارتباط باشند.

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی در بازار ایران

شاید بیشترین نامی که در بین انواع کشمش در بازار خشکبار ایران شنیده ایم کشمش پلویی میباشد این محصول به این علت که در کنار طبخ برنج مورد استفاده قرار می گیرد معروف به کشمش پلویی است اما موارد مصرف آن فقط به مورد اشاره شده نخواهد بود بلکه ممکن است در صنعت کیک و کلوچه، استفاده در سالاد ها،  استفاده به جای قند در کنار چای و موارد متعدد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

 

وقتی کشمش آفتابی و کشمش تیزابی را که با دم و شاخه و در کیسه بوده را به کارخانه می آورند آن ها را شسته و موارد اضافی را از کشمش جدا می کنند که در انتها پس از عملیات سورتینگ محصول درجه ۱ را در کارتونهای ۹ کیلویی برای بازار داخل میریزند که این محصولات درجه یک ممکن است در قالب دو سایز ریز و درشت تقسیم بندی شود که به محصول ریز، کشمش پلویی گفته می شود.

 

اما نوع دیگری از محصول پلویی هم داریم که در بازار ایران به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای صادرات محصولیست عالی که آن هم نامش کشمش طلایی یا کشمش انگوری می باشد و از بهترین تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان ایران است. این محصول لوکس مناسب برای صادرات به کشورهای عربی محسوب می گردد.

فروش کشمش ریز

فروش کشمش پلویی مستقیم از کارخانه

در تاکستان و ملایر روال کار به این صورت است که برای بازار داخلی از کارتون ۹ کیلویی استفاده میکنند که نیم کیلو وزن کارتن و هشت و نیم کیلو کشمش می باشد و برای صادرات نیز از کارتن های ۱۰ کیلویی خالص استفاده می کنند که با وزن کارتون در حقیقت ده و نیم کیلو محاسبه می شود. لازم به ذکر است که وزن کارتون ممکن است مطابق با توافق با مشتری متغیر شود به این صورت که از کارتون های ۳، ۴ و ۵ کیلویی نیز استفاده می گردد.

از آنجایی که کارخانه فرآوری این مرکز در تاکستان استان قزوین قرار دارد طبیعتا از کشمش تاکستان نیز برای عرضه در بازار داخلی و صادراتی استفاده می شود. البته محصول طلایی را به صورت فله از ملکان خریداری کرده و در کارخانه عملیات فرآوری و بسته بندی روی آن انجام می گیرد یعنی تنها محصولی که اختصاصی تولید تاکستان نیست همین کشمش طلایی پلویی می باشد.

اما روال خرید شما به صورت مستقیم از کارخانه است به این صورت که تمام خریدهای شما از این مرکز، از تولید به مصرف محسوب می شود که هم برای صادرات و هم برای عرضه در بازار داخل شما می توانید به صورت حضوری در محل انبار کارخانه خرید خود را به هر میزان که باشد انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما