سایت فروش کشمش پلویی ریز

کشمش پلویی ریز و درشت که به آن خوراکی نیز گفته می شود در این سایت و در کارخانه فرآوری آن در تاکستان آماده و بسته بندی می شود و خریدارانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند با واحد فروش مرکز در تماس باشند.

فروش کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی تولیدشده در کارخانه

یکی از عناوینی که در بازار کشمش ایران بسیار شنیده ایم محصول پلویی می باشد. کشمش پلویی در رنگهای مشکی، زرد و قهوه‌ای روشن تولید و فرآوری می گردد اما بحث ما در اینجا پلوی سیاه رنگ می باشد.

 

به صورت کلی وقتی که باغدار کشمش آفتابی را در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه تولید میکند و انگور این محصول را پس از چیده شدن بر روی آفتاب پهن می کند تا پس از حدود ۲ هفته (مدت آن به میزان شدت گرمای آفتاب بستگی دارد) که آماده شد آن را در کیسه انداخته و برای فروش به کارخانه می آورد.

 

وقتی که این بار روی خط تولید قرار گرفت شروع به فرآوری میشود که در انتهای خط تولید دستگاهی به نام سورتینگ لیزر که وجود آن در کارخانه های تاکستان الزامی است کار مرتب سازی این محصولات را بر حسب کیفی انجام می دهد، محصول زیر به موارد زیر تقسیم می گردد:

 

حال بر حسب سایز نیز این محصولات تقسیم می شوند که سایز ریز و درشت از آن جمله می باشد محصول سوپر و درجه یک خروجی را اگر ریز باشد کشمش پلویی و اگر درشت باشد کشمش خوراکی می نامند.

فروش کشمش ریز

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

به صورت کلی و در حال حاضر خیلی از عرضه کنندگانی که این محصولات را به فروش می‌رسانند مایلند مستقیم با کارخانه کار کنند به جای این که بارها از دلال و واسطه بخرند. طبیعتاً وقتی که شما مستقیما از کارخانه خرید میکنید علاوه بر اینکه بار تازه‌تری را تهیه می کنید بلکه قیمت مناسب و رقابتی ترین نیز برای شما تمام خواهد شد.

 

به همین جهت این مرکز که مجموعه تولیدی در تاکستان دارد بر آن شده که با راه ‌اندازی سایت‌های متعدد این امکان را به مشتری بدهد که آن را پیدا کرده و پس از ارتباط با واحد فروش و استعلام قیمت خرید خود را مستقیم از کارخانه انجام دهد.

 

به غیر از کشمش زرد و سبز (آجیلی) که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان بوده این مجموعه قابلیت تامین و بسته بندی هر نوع کشمش و مویز را داشته و میتواند علاوه بر فروش داخلی برای صادرات نیز عرضه کند. لازم به ذکر است که دو محصول اشاره شده تولید کاشمر نیز برای مشتریان صادراتی امکان تامین آن وجود دارد به این صورت که بار به صورت فله از باغدار این مناطق خریداری و در کارخانه تاکستان فرآوری و بسته‌بندی خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما