فروش کشمش طلایی ساناتاک

فروش کشمش طلایی ساناتاک در مجموعه تولیدی کشمش آراد که یکی از برندهای این کارخانه همین ساناتاک می‌ باشد به صورت مستقیم انجام می‌ گیرد و مشتری اگر قصد خرید بدون واسطه از این مرکز را داشته باشد باید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرد.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش طلایی

یکی از محصولات پرفروش و پرحجم از نظر میزان تولید کشمش طلایی نام دارد اما باید بگوییم منظور اینجا همان کشمش گرد و بیضی شکل و بدون هسته‌ ای است که سایز آن در خط تولید کارخانه ۸ و ۹ میل می‌ باشد اما باید توجه کنید که یک نمونه کشمش طلایی ما داریم که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاملاً زردرنگ است که برای ارسال به کشورهای عربی بسیار مناسب است و نوعی دیگری که در ایران به اشتباه به آن کشمش طلایی می‌ گویند و همان محصولی است که از مایع تیزاب برای خشک کردن و از دود گوگرد برای روشن شدن رنگ محصول استفاده می‌ گردد.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

منظور اینجا همان نمونه دوم است یعنی کشمش تیزابی طلایی که در قالب بسته‌ بندی‌های ۹ کیلویی یا هشت و نیم کیلو خالص در بازار ایران عرضه می‌ شود و از تولیدکنندگان اصلی این محصول، شهر تاکستان استان قزوین است که باکیفیت‌ ترین این نوع کشمش را در کشورمان تولید می‌ کند و این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در همین شهر واقع شده و تولیدات خود را علاوه بر فروش در بازار داخل جهت صادرات هم مورد بهره‌ برداری قرار می‌ دهد.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

موضوع بسیار مهم در مورد این کشمش این است که هم می‌ توان از آن برای بازار داخل استفاده کرد و هم جهت فروش در بازارهای صادراتی و علاوه بر شهر تاکستان، ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم این نوع کشمش را تولید می‌ کنند اما کیفیت تولیدی آنها یک سر و گردن پایین‌ تر از تولیدات تاکستان است و به صورت کلی اگر مشتری بخواهد جنس مرغوب خریداری کند قطعاً از تاکستان نیاز خود را تامین می‌کند در غیر این صورت از مناطقی خرید خود را انجام می‌ دهد که در بالا به آن اشاره شد.

کشمش طلایی

کشمش طلایی ساناتاک

یکی از برندهای کشمش تاکستان در بازار، ساناتاک می‌ باشد هرچند که این مجموعه ۴ برند در اختیار دارد که یکی از آنها ساناتاک است و دیگری کشمش آراد می‌ باشد و هر کدام از این بسته‌ بندی‌ها برای یک مقصد فروش در نظر گرفته می‌ شود یعنی ممکن است به عنوان مثال یک برند را ما فقط برای صادرات به کشورهای خاصی در نظر داشته باشیم و برند دیگر را فقط برای بازارهای شمالی کشورمان فاکتور کنیم.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

اما کیفیت تولیدی این مجموعه بسیار بالاست آن هم به علت دو مورد اصلی که در پایین به آن اشاره می‌ کنیم:

  • اگر کارخانه‌ دار در خرید کشمش فله خود یعنی همان محصولی که دارای دم، شاخه و ضایعات است حساسیت به خرج دهد قطعاً در میزان کیفیت خروجی بار تاثیر مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال هستند در تاکستان کارخانه‌ هایی که نصف بار تاکستان را استفاده می‌ کنند و نصف دیگر را از ابهر که جنس کم کیفیت تولید می‌ کند خریداری می کنند و بر روی خط تولید می‌ ریزند، طبیعتاً کیفیت بار خروجی نباید بالا باشد همین موضوع باعث می‌ گردد به عنوان مثال هر کارتونی ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان ارزان‌ تر به مشتری خود قیمت بدهند.
  • موضوع دیگر وجود دستگاه سورتینگ پیشرفته کیارا سورتر است که فقط یک نمونه از آن در کشورمان موجود است آن هم در خط تولید مجموعه تولیدی کشمش آراد مجهز گردیده و باعث گردیده با دقت بسیار بالایی کشمش‌ های روی خط تولید سورت گردند.

اگر این محصول را برای بازار داخل بخواهید به صورت هشت و نیم کیلو خالص بسته‌ بندی می‌شود که با وزن کارتون ۹ کیلویی خواهد شد و اگر آن را برای صادرات بخواهید یا در کارتون ۱۰ کیلو خالص بسته‌ بندی آن صورت می‌گیرد یا در کارتون ۵ کیلو خالص که این دیگر بسته به سفارش مشتری دارد که کدام نوع را در نظر داشته باشد و بخواهد برای فروش آن برنامه‌ ریزی کند.

جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش در کنار مدیر عامل کارخانه کشمش آراد ⇓

کشمش طلایی ساناتاک

قیمت کشمش طلایی ساناتاک

در حال حاضر که در انتهای مهر ۱۴۰۲ هستیم متاسفانه قیمت انواع کشمش در ابتدای فصل برعکس رویه ۹ سال گذشته که این مجموعه، کارخانه کشمش دارد به جای آنکه کاهشی باشد افزایشی بوده است و آنقدر این بازار بی سر و سامان شده که هرکس هر قیمتی را که دوست دارد به مشتری می‌ دهد منظورمان از هرکس دلال و حتی کشاورز است که بار خود را که باید روی یک رنج مناسب به فروش برساند با قیمتی بسیار گران‌ تر قصد فروش آن را دارد.

توجه داشته باشیم در ابتدای شهریور ۱۴۰۲ قیمت کشمش طلایی فله‌ ای در بالاترین کیفیت تاکستان کیلویی ۵۲ هزار تومان بود اما در حال حاضر به ۷۵ هزار تومان رسیده است که باعث گردیده قیمت کشمش طلایی سانتاک که به جرات می‌ توان گفت بالاترین کیفیت این نوع کشمش در کشورمان است هر کارتون ۹ کیلویی به یک میلیون تومان رسیده و جالب آنکه سبحان تاک که کارخانه دیگری در تاکستان است با کیفیتی پایین‌ تر همین بار را یک میلیون و ۲۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ کند که همین موضوع می تواند برای شما موردی باشد که بتوانید استعلام بگیرید و متوجه شوید قیمتی که این مجموعه به مشتری می‌ دهد کاملاً رقابتی و مناسب است.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

هرچند کیفیت دیگری از این نوع کشمش نیز تولید می‌ کنیم که به آن درجه یک می‌ گویند و آن حدود ۵۰ هزار تومان ارزان‌ تر می‌باشد اما باز هم کیفیتی بسیار بالا دارد و اگر قرار باشد با تولیدات ملایر یا قوچان مقایسه کنیم حتی درجه یک این مجموعه نیز از آنها بالاتر و قوی‌ تر است که این موضوع را می‌ توانید با حضوری تشریف آوردن به کارخانه متوجه شوید. ویژگی منحصر به فردی که این مجموعه برای مشتری خود مهیا می‌ کند این است که امکان خرید حضوری و رو در رو در کارخانه را دارید برعکس خیلی از دلال‌ ها و واسطه‌ هایی که بار از کارخانه می‌ خرند و به مشتری خود به فروش می‌ رسانند، شما در اینجا با یک مجموعه تولیدی سر و کار دارید.

بارگیری کشمش ساناتاک به مقصد کنیا ⇓

قیمت کشمش طلایی ساناتاک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما