فروش ویژه کشمش آفتابی ارزان

فروش ویژه کشمش آفتابی با قیمت ارزان در این سایت شروع شده است و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند می توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه خرید خود را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده کارتونی انجام دهند.

 

محصول آفتابی بی دانه که با عسگری دانه دار برای کم کردن قیمت قاطی شده است. ⇓

کشمش آفتابی ارزان

تولید کشمش آفتابی شیرین

وقتی که باغدار و کشاورز در شهریورماه اقدام به چیدن انگور کند به حالت های مختلفی می تواند این محصول را خشک کرده و تبدیل به کشمش کند که یکی از آن راه ها، قرار دادن انگور و پهن کردن آن در مقابل آفتاب است که نور خورشید طی دو الی سه هفته محصول را خشک کرده و کشمش تولید می گردد.

 

تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند کشمش آفتابی هم تولید می‌شود آنهم به این جهت که نیاز به هزینه اضافی برای باغدار و کشاورز نیست و فقط کافیست آن را در باغ و یا حتی روی آسفالت و هر زمین دیگری پهن کند که البته این کار ریسک خاص خود را دارد و اگر باران در طی این فرآیند ببارد خسارت زیادی به کشاورز وارد خواهد آورد.

 

یکی از مناطق اصلی تولید کننده کشمش آفتابی در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است که به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین درصد قابل توجهی از این محصولات را در کشورمان تامین می کنند و محصولات این مناطق دارای بالاترین درصد قند و شیرین ترین کشمش ایران می باشند.

 

کارخانه های بسیاری به خصوص در شهر تاکستان کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می دهند اما جالب آنکه کشمش آفتابی از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که هم محصول فرآوری نشده آن مشتری دارد و هم فرآوری شده‌ در کارخانه که در کارتون بسته بندی آن صورت می گیرد.

محصول پلویی فرآوری شده در کارخانه ⇓

فروش کشمش ارزان

فروش ویژه انواع کشمش

محصول فرآوری شده کشمش آفتابی در کارخانه، کشمش پلویی نام دارد و در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران یافت شده و بیشتر جهت عرضه در بازار داخل کاربرد دارد تا امر صادرات. همین محصول اگر به صورت فله ای و فرآوری نشده باشد در کیسه و گونی بسته بندی خواهد شد.

 

هر دو محصول اشاره شده در این مجموعه امکان تامین و فروش آن وجود دارد و اگر به دنبال خرید کشمش با قیمت مناسب (نه ارزان) هستید این مجموعه می تواند به شما کمک کند، اما چرا نمی گوییم ارزان؟

 

متاسفانه در کشور ما وقتی محصولی گران می شود شیطنت های مربوط به آن که ممکن است هر فروشنده‌ ای اعم از کارخانه دار و یا دلال را شامل شود بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال می توان به مخلوط کردن کشمش عسگری در میان محصول آفتابی که در بالا به آن پرداختیم اشاره نمود و یا اینکه به غوره که ظاهر آن همانند کشمش است، شیره کشمش (که ۹۰ درصد آن شکر است) زده و وقتی که محصول از این طریق شیرین شد در میان محصولات قاطی می کنند و به این صورت سود بیشتری عایدشان خواهد شد.

 

خیلی راحت این مورد را عنوان کنیم که قیمت هر چیزی در ایران متاسفانه رو به افزایش است و کشمش و انگور هم از این قاعده مستثنا نیست پس خیلی دنبال جنس ارزان نباشید چون متاسفانه وجود ندارد و این تضمین به شما داده می شود که اگر نرخی پایین تر از قیمت های ارائه شده به شما پیشنهاد شد بدانید که یا محصول مناطقی نظیر کاشمر، ارومیه و یا ملایر مواجه هستید که دارای قیمتی پایین‌ تر و البته قندی پایین تر می باشند و یا اینکه در میان بار قاطی وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما