صادر کننده کشمش تیزابی عمده

تولید و صادر کننده عمده کشمش تیزابی در این سایت حضور دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری چه در داخل و چه در خارج از ایران می رساند. تولیدات این مجموعه مربوط به منطقه تاکستان استان قزوین است.

 

محصول تیزابی گوگردی (قهوه ای روشن)

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی مرغوب

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می‌ دانید که منطقه تاکستان استان قزوین انواع کشمش پلویی را در اختیار داشته و تولید و فرآوری می کند و اگر این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن در ایران بخواهید قطعاً باید از این منطقه خرید خود را انجام دهید.

 

حالت های مختلف از کشمش پلویی در ایران تولید می‌ شود که می‌ توان به زرد، سرخ، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره اشاره نمود که هر کدام مصارف خاص خود را دارند و برای بازار داخلی یا امر صادرات از آنها استفاده می کنند که هر چهار رنگ این نوع کشمش هم در شهر تاکستان و مناطق اطراف آن نظیر نرجه، اسفرورین و شال تولید می گردد.

 

به رنگ قهوه ای روشن و تیره محصول پلویی، کشمش تیزابی گفته می شود. به این جهت دو حالت مختلف از یک رنگ وجود دارد آن هم به این دلیل که یا ممکن است به این محصول گوگرد بزنند و یا نزنند که این کار باعث می شود رنگ قهوه ای روشن شود و یا تیره.

 

این محصول به صورت بی دانه یا بی هسته تولید می شود و علاوه بر این که در شهر تاکستان آن را با بهترین کیفیت تولید می کنند، در شهرهایی نظیر ملایر همدان، زنجان و ابهر استان زنجان و قوچان استان خراسان نیز آن را در اختیار دارند ولی با یک پله درجه کیفی پایین تر، پس اگر به دنبال باری با قیمت مناسب و کیفیت متوسط هستید تولیدات اشاره شده به کارتان خواهد آمد.

محصول تیزابی بدون گوگرد (قهوه ای تیره)

صادر کننده عمده کشمش

صادر کننده کشمش در حجم بالا

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و انواع کشمش پلویی که در بالا به آن اشاره شد را، فرآوری و بسته بندی کرده و برای صادرات و فروش در بازار داخلی آنها را در انبار دپو می‌کند و به مشتری خود امکان خرید حضوری و غیرحضوری را خواهد داد.

 

اما علاوه بر اینکه مشتری در هر جایی از ایران که باشد می‌تواند سفارش محصول داشته و با پرداخت هزینه وانت، نیسان و یا کامیونت ثبت سفارش نموده تا به دستش برسد و زمانی که محصول را چک نمود اقدام به کشیدن کارت کند و تسویه نماید، بلکه این امکان برای صادر کنندگان و یا شرکت‌ های بازرگانی وجود دارد که کل پروسه صادرات را برعهده این کارخانه بگذارند.

 

به این صورت که مشتری با پرداخت بیعانه که چیزی در حدود ۲۰ درصد کل معامله هست سفارششان را ثبت می کند و وقتی بار آماده بارگیری شد تمام پروسه‌ های صادرات را این مجموعه می تواند برایتان انجام دهد که می توان به بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و گمرک اشاره نمود تا بار مستقیم به دست مشتری برسد.

 

کشمش تیزابی هم از جمله محصولاتی است که در این مجموعه امکان خرید آن وجود داشته که در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات و ۹ کیلویی (همان هشت و نیم کیلو خالص) برای بازار داخل فاکتور می گردد که در حال حاضر یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ که قیمت محصولات به شدت افزایشی شده نرخ آن برای صادرات به کیلویی ۴۰ هزار تومان می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما