مرکز عرضه کشمش آفتابی مرغوب

کشمش آفتابی مرغوب در این مرکز عرضه می گردد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات از بهترین تولیدات تاکستان قزوین را دارند می توانند خرید خود را درب کارخانه مجموعه آراد در تاکستان به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهند.

 

محصول آفتابی فرآوری نشده موجود در کیسه ⇓

کشمش آفتابی مرغوب

کشمش آفتابی در تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب شده و محصولات آن علاوه بر اینکه در بازار داخلی خرید و فروش می‌شوند جهت صادرات نیز از آن بهره می برند که از نظر میزان حجم تولید در ایران به مانند ملایر استان همدان می باشد اما با یک درجه مرغوبیت بالاتر.

 

با وجود اینکه این منطقه محصولات متفاوتی دارد اما بیشترین عاملی که باعث شده در کشورمان محصول تاکستان معروف و مشهور باشد کشمش آفتابی بوده که این محصول هم به صورت فرآوری نشده و در کیسه به فروش می رسد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه به آن کشمش پلویی می گویند.

 

کشمش آفتابی در این منطقه هم به صورت هسته‌ دار موجود است و هم به صورت بدون هسته که طبیعتا نمونه بدون هسته دارای قیمتی بالاتر و طبیعتاً مرغوبیتی بیشتر خواهد بود و بیشتر مشتریان مایلند که این نوع محصول را استفاده کنند.

 

این محصولات را اگر به صورت فرآوری نشده بخواهید در کیسه و گونی بسته بندی می‌ گردند که عموما بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آنها خواهد بود ولی اگر به صورت فرآوری شده بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون یا ۸.۵ کیلو خالص عرضه آنها صورت می‌گیرد.

محصول آفتابی فرآوری شده (پلویی) موجود در کارتون ⇓

عرضه کشمش مرغوب

عرضه مستقیم کشمش آفتابی

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم یکی از مراکز تولیدی در تاکستان بوده که طبیعتاً از تولیدات همین منطقه برای فروش محصولات خود استفاده می کند و علاوه بر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش تیزابی و کشمش خرمایی همچنین کشمش طلایی را با بهترین کیفیت ممکن آماده و به صورت مستقیم در سراسر ایران عرضه می کند.

 

در همین سایت شماره تماس مدیر فروش این مرکز قرار داده شده تا شما بتوانید با ایشان مستقیم ارتباط گرفته و استعلام‌ قیمت نمایید، فیلم و یا نمونه بار را دریافت نموده و در صورت تایید کیفیت، اقدام به خرید حضوری و غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید داشته باشید.

 

اگر قصدتان خرید حضوری محصولات است با هماهنگی کردن با جناب آقای عینی می توانید به کارخانه تشریف بیاورید و پس از بازدید بار به صورت حضوری سفارش خود را ثبت کنید. البته روال کار نقدی خواهد بود ولی اگر قصد خرید اعتباری داشته باشید یک چهارم کل معامله از شما دریافت و مابقی نهایتاً چک یک ماهه از شما دریافت می شود.

 

اگر هم قصد خرید غیر حضوری است هزینه ارسال از مبدأ تا مقصد از شما دریافت می گردد و زمانی که وسیله نقلیه به درب انبارتان رسید و بار را تحویل گرفتید و تایید نمودید کارت خواهد کشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما