خرید کشمش پلویی صراف زاده قزوین

اگر به دنبال خرید کشمش پلویی صراف زاده قزوین هستید می‌ توانید با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش و عضو هیئت مدیره مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط گرفته و درخواست استعلام قیمت روز و ثبت سفارش را از طریق ایشان در برنامه خود داشته باشید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش پلویی

اگر قرار باشد نام یک نوع کشمش را نام ببریم که بیشترین میزان خرید و فروش و عرضه را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد فقط و فقط کشمش پلویی می باشد. این محصول که در برگیرنده ۴ نوع کشمش مختلف است به هرگونه کشمش گرد و بیضی شکلی که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزری سایز محصول ۸ و ۹ میل مرتب می‌ شود که البته محصول اشاره شده بدون هسته و بدون دانه می‌ باشد می گویند و در رنگ‌ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ تولید می‌ گردد محصولاتی که به ترتیب کشمش طلایی، تیزابی، خرمایی و پلویی آفتابی نامیده می‌ شوند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

شهر تاکستان از توابع استان قزوین به همراه ملایر استان همدان بزرگترین تولیدکننده این محصولات هستند البته از نظر حجم، وگرنه مناطق دیگری نظیر بناب و ملکان و قوچان و خنداب و خیلی‌ های دیگر هم در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند اما تولیدات تاکستان با ملایر یک تفاوت عمده دارد و آن این است که جنس تاکستان کیفیتی بالاتر و طبیعتاً قیمتی بالاتر را به خود اختصاص می‌ دهد و جنس ملایر در نقطه مقابل قرار می‌ گیرد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

اما موضوع بحث اینجا همان کشمش پلویی سرخ است که به آن کشمش پلویی آفتابی می‌ گویند و فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تحت هیچ عنوانی به علت اینکه در آن از مایع یا ماده‌ ای نگهدارنده استفاده نمی‌ شود برای صادرات مناسب نیست چون به صورت کلی مدت زمان نگهداری این محصول در اوقات سرد سال حدود ۶ ماه و در اوقات گرم سال حدود ۳ ماه است نه اینکه نتوان آن را برای مدت طولانی‌ تری نگه داشت خیر، اما ممکن است کمی شکرک بزند همین، وگرنه کیفیت آن تغییری نخواهد کرد. محصولاتی که در کارتون‌ های ۹ کیلویی که در تاکستان هشت و نیم کیلو کشمش است و نیم کیلو وزن کارتون و در ملایر ۸.۲ یا ۸ کیلو کشمش و ۸۰۰ گرم یا یک کیلو وزن کارتون خواهد بود.

توضیحات جناب آقای مصطفی عینی در ارتباط با کیفیت های مختلف کشمش پلویی کارخانه کشمش آراد ⇓

کشمش پلویی صراف زاده

یکی از برندهای مطرح بازار کشمش صراف زاده است که این کارخانه فقط در زمینه فروش در بازار داخلی فعالیت می‌کند و تحت هیچ عنوانی در زمینه صادرات وارد نمی‌ شود و از طرفی توان رقابت را با کارخانه‌ هایی که در زمینه صادرات، حرفه‌ ای عمل می‌ کنند را ندارد. برندی که در بازار تهران، استان البرز و استان‌ های شمالی کشورمان خوش فروش است و مشتریان زیادی برای خرید آن اقدام می‌ کنند و این مجموعه در قزوین واقع شده اما از تولیدات تاکستان برای بوجاری و فرآوری محصول خود استفاده می‌ کنند.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما واقعیتی که در مورد این برند وجود دارد و بنکدارانی که همچنان با این برند کار می‌ کنند به خاطر نامش هست نه به خاطر کیفیت چون از نظر کیفیت با تولیدات سطح بالای تاکستان فاصله دارد و به عنوان مثال اگر بخواهید کشمش صراف‌ زاده را با کشمش آراد مقایسه کنید متوجه تفاوت کیفیت می‌ شوید و از طرفی جالب است قیمتی که در این مجموعه به مشتری اعلام می‌ شود ارزان‌ تر از صراف می‌ باشد ولی خوب برخی از مشتریان به صراحت اعلام می‌ کنند ما فقط به خاطر نام صراف‌ زاده هست که همچنان کشمش این مجموعه را خریداری می‌ کنیم.

کارخانه این مجموعه در شهر قزوین است و نفر اصلی چند سالی است که به رحمت خدا رفته اند و این کارخانه توسط داماد این خانواده مدیریت می‌ شود و همانطور که در بالا گفته شد در زمینه تولید کشمش پلوی آفتابی تخصص و تبحر دارد و در زمینه محصولات صادراتی اصلاً فعال نیست و تا آنجا که ما اطلاع داریم حتی یک کیلو هم بار به آن طرف مرزها تاکنون ارسال نکرده اند پس در ادامه این بستگی به مشتری دارد که همچنان می‌ خواهد با یک برند فعالیت خود را ادامه دهد یا با مجموعه دیگری کار کند که هم کیفیت و هم قیمتش برتر از برند دیگر می‌ باشد.

کشمش پلویی صراف زاده

خرید کشمش پلویی آراد

یکی از مجموعه‌ هایی که در زمینه تولید انواع کشمش پلویی در رنگ‌ هایی که در بالا به آن اشاره شد، هم برای بازار داخل و هم صادرات فعالیت چشمگیری دارد مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین است که با قرار دادن شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت کاری کرده که شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان ارتباط بگیرید و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت بار اقدام به ثبت سفارش از طریق ایشان را داشته باشید.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

در حال حاضر که در اواخر مهر ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد ۹۳۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که با کیفیتی پایین‌ تر کشمش صراف زاده ۹۵۰ هزار تومان به مشتری قیمت داده می‌ شود و تضمین بهترین قیمت در کنار کیفیت را به تمامی مشتریان از سراسر ایران می‌ دهیم و شما می‌ توانید با حضوری تشریف آوردن به کارخانه متوجه این موضوع شوید. وقتی که با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش این کارخانه ارتباط می‌ گیرید تاکید بر خرید حضوری شما می‌ باشد وقتی که حضوری خرید می‌ کنید هم مطمئن می‌ شوید که با یک مجموعه تولیدی وارد همکاری خواهید شد و هم این که از بابت کیفیت اطمینان کامل حاصل می‌ کنید.

برای مشتریانی که شرایط فروش مناسبی دارند و در ماه حجم قابل توجهی خرید می‌ کنند هم نمایندگی می‌ دهیم به این صورت که به شخص دیگری در آن شهر آن برند را نخواهیم فروخت چون این مجموعه ۴ برند در اختیار دارد با چهار نوع بسته‌ بندی مختلف و تشخیص می‌ دهد کدام برند با بسته‌ بندی برای کدام منطقه از ایران می‌ تواند مناسب باشد در مورد خرید اعتباری هم باید در نظر داشته باشید که اولاً شماره حسابی که با آن کار می‌ کنید ابتدا استعلام می‌ شود اگر مثبت بود ۱۰ درصد به عنوان بیعانه از شما دریافت می‌ شود و اگر می‌ خواهید مبلغی روی بار اضافه نشود با دادن چک ۲۰ روزه می‌ توانید اقدام به تسویه حساب داشته باشید.

خرید کشمش پلویی آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما