صادرات مستقیم کشمش از کارخانه

سایت بازار کشمش ایران که با نام تجاری کشمش آراد در بازارهای جهانی حضور دارد در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات انواع کشمش فعالیت می کند و کارخانه این مرکز به صورت مستقیم و غیر مستقیم صادرات این محصولات را انجام می دهد.

صادرات مستقیم کشمش

تولید انواع کشمش برای صادرات

ایران در زمینه تولید کشمش جزء پنج کشور اول در دنیا می باشد و در بحث صادرات تا همین چند سال پیش جزء سه کشور اول بودیم که به لطف توانایی بالای مسئولان، امروزه جزء ۸ یا نهمین کشور صادر کننده کشمش در دنیا شده ایم.

 

اما اگر قرار باشد کشمش های تولید ایرانی را که برای صادرات مناسب هستند را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

این سایت در تاکستان استان قزوین کارخانه دارد و همان طور که مستحضر هستید کارخانه های کشمش‌ در ایران این محصولات را با دم، شاخه و خاک و در کیسه از باغدار خریداری کرده و در کارخانه کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام می دهند.

 

این مرکز امکان آماده سازی محصولات تیزابی و انگوری طلایی را دارد و آنها را با بهترین کیفیت در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی برای صادرات آماده می کند. از آنجایی که تاکستان کشمش سبز تولید نمی‌کند لذا به صورت تخصصی این محصول را از ابتدا تا انتها تولید نمی کنیم اما بار را به صورت فله از باغداران کاشمر خریداری و در مرکز تولیدی آن را نیز برای صادرات آماده می‌کنیم پس امکان خرید هر نوع کشمش صادراتی را شما در این مرکز خواهید داشت.

صادرات کشمش از کارخانه

صادرات مستقیم از کارخانه کشمش

این مجموعه علاوه بر اینکه خود اقدام به صادرات مستقیم کشمش به کشورهای نظیر هند، ارمنستان، آذربایجان، عراق و روسیه را تا به حال انجام داده است از طرفی شما می توانید خود اقدام به خرید بار کرده و صادرات محصول را خودتان جداگانه انجام دهید طبیعتاً یکسری معافیتهای صادراتی برایتان لحاظ خواهد شد و با کارت بازرگانی خود اقدام به صادرات محصول را خواهید داشت.

 

برای خرید دو راه پیش روی شماست که یا به صورت حضوری در کارخانه اقدام به خرید محصول را دارید و یا اینکه خارج از کشور هستید و مایلید که بار را آماده شده، قبل از مرز و گمرک دریافت نمایید که در این صورت با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه بار به مقصد ارسال می شود و نماینده شما بار را قبل از تخلیه تسویه خواهد نمود و در ادامه کشمش را دریافت میکند.

 

پرداخت بیعانه به این جهت است که مرکز این اطمینان را داشته باشد که شخص، خریدار است و خدای ناکرده قصد آزار و اذیت ندارد ۱۵ درصد کل معامله را ابتدا دریافت و مابقی زمانی که بار را دریافت میکنید حالا چه به صورت حضوری در کارخانه باشد چه به صورت تحویل در مقصد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما