بازار خرید و فروش کشمش آفتابی فله ای

خشک شدن انگور به روش آفتابی از آسان ترین نوع خشک شدن انگور بی دانه و دانه دار برای باغداران محسوب می شود و پس از اینکه انگور را برداشت کردند آن را یا بر روی ایزوگام، یا آسفالت و یا در همان باغ بر روی زمین پهن می کنند تا بر اثر گرما و آفتاب دیدن آرام آرام خشک شود. در تاکستان قزوین مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع کشمش آفتابی را فرآوری می کنند و از انواع این محصول می توان به کشمش بی دانه آفتابی، کشمش فخری دانه دار و عسگری های بی دانه و دانه دار اشاره نمود.
بازار کشمش آفتابی

فرآوری انواع کشمش آفتابی در کارخانه

انواع کشمش آفتابی را اگر بخواهند به صورت پلویی و یا خوراکی در بیاوردند به صورت فله ای وارد خط تولید کارخانه که از ابتدا شستشوی این محصولات آغاز می شود می کنند تا بعد از دم کنی این محصولات روغن خورده و برحسب سایز و کیفیت سورت می شوند و در انتها وارد بسته بندی های کارتونی خود می گردند. لازم به ذکر است که روغنی که در این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد می تواند از نوع پارافین خوراکی، آفتابگردان و کورتکس وارداتی باشد که برای صادراتو برحسب نیاز از دو روغن آخری استفاده می کنند.
خرید کشمش آفتابی

بازار خرید و فروش کشمش آفتابی

انواع کشمش آفتابی برای بحث صادرات بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر خرید و فروش این محصول برای بازار داخل می باشد. از مناطق مهمی در کشورمان که انواع کشمش آفتابی را تولید می کنند می توان به تاکستان قزوین و بوانات شیراز اشاره نمود که میزان تولیدات این دو منطقه نیز نیاز کشور را به خوبی تامین می کند. اگر قصد خرید این محصولات و فروش آن را در بازار دارید می توانید با مسئول فروش مرکز تولیدی این محصولات در تاکستان ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما