خرید و فروش کشمش سایه خشک پاک شده

خرید و فروش کشمش سایه خشک و آفتاب خشک پاک شده در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان قزوین می باشد انجام می گیرد و مشتریان می توانند به صورت از تولید به مصرف و مستقیم از کارخانه خرید این محصولاتی را که عموما به صورت فله ای و در کیسه هستند را انجام دهند.

فروش کشمش سایه خشک

کشمش سایه خشک و آفتاب خشک

یکی از راه های خشک شدن انگور و تبدیل آن به کشمش استفاده از سایه و آفتاب می باشد که به صورت طبیعی این کار انجام می‌گیرد و طبیعتاً باعث می شود که محصول حاصل ارزش خوراکی بالاتری داشته باشد نسبت به زمانی که از مایع تیزاب برای خشک کردن این محصول استفاده شود.

 

تقریباً در تمام مناطقی که انگور و کشمش تولید می شود کشمش سایه خشک و کشمش آفتاب خشک نیز تولید می گردد که به صورت کلی کشمش سایه خشک را به همان صورت فله‌ای و در کیسه به فروش می رسانند اما کشمش آفتاب خشک را به دو صورت فله ای و در کیسه و بسته بندی شده کارتونی که کاملا تمیز و سورت شده است عرضه می کند.

 

در واقع کشمش آفتاب خشک وقتی که وارد کارخانه می شود برای بحث بسته بندی ابتدا کارهای شستشو، دم گیری، سورت کردن و روغن زنی روی آن انجام می‌گیرد و کشمش حاصل را که به آن کشمش پلویی می گویند در کارتون هایی که به صورت کلی ۹ کیلویی می باشد در بازار ایران به فروش می رسانند.

خرید کشمش پاک شده

خرید انواع کشمش به صورت پاک شده

اگر شما کشمش را به صورت فله ای بخواهید بحث پاک شدن یا پاک نشدن آن در قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود و تمام مشتریانی که تماس می گیرد هر دوی این محصولات را طلب می کنند. کسی ممکن است کشمش را به صورت فله و کیسه ای تحویل بگیرد و خودش کار پاک کردن آن را انجام دهد یا اینکه نه، شرایط پاک کردن آن نیست و دوست دارد که پاک شده تحویل بگیرد.

 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد کشمش سایه خشک همیشه به صورت فله ای و در کیسه خواهد بود، حالا ممکن است در کارتون هم بسته بندی شود که تمام مشتریان به دنبال خرید پاک شده آن هستند که کارگر به صورت سنتی کار تمیز کردن آن را انجام می دهد.

مورد مهمی که در مورد کشمش سایه خشک وجود دارد این است که میزان تولید آن همیشه بسیار کم است و در حال حاضر و زمانی که در آن هستیم و با شما صحبت می‌کنیم یعنی اواسط اسفند ماه ۱۳۹۹ میزان موجودی آن به صفر رسیده است. باغداران بیشتر مایلند کشمش آفتاب خشک تولید کنند چون به دو صورت عرضه می گردد و مشتریان به علت اینکه نرخش از کشمش سایه خشک پایین تر است خرید آن را ترجیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما