قیمت خرید کشمش آفتابی خشک قزوین

جهت استعلام قیمت خرید کشمش آفتابی خشک قزوین مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه تماس تلفنی گرفته و در صورت رضایت از نرخ ارائه شده، ثبت سفارش به صورت حضوری و یا غیر حضوری داشته باشد.

 

محصول خشک آفتابی قبل از فرآوری ⇓

خرید کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی خشک در ایران

کشمش آفتابی خشک از جمله محصولاتی می باشد که در تمام شهرهای از ایران که انگور در اختیار دارند هم تولید می‌شود چون روال تولید آن ساده است و تنها کافیست وقتی که انگور را در شهریورماه چیدند آن را یا بر روی زمین باغ یا بر روی آسفالت و در مواردی بر روی ایزوگام که بر روی سقف قرار دارد پهن کنند.

 

شدت نور آفتاب در شهریور ماه باعث می‌گردد که عموما طی دو الی سه هفته انگور تبدیل به کشمش آفتابی خشک شود که در برخی مناطق ایران در ابتدای شهریور انگور چیده می شود و در برخی مناطق نظیر همین تاکستان استان قزوین تا اواخر شهریورماه هم ممکن است انگور بچینند.

 

به علت همین زمان چیده شدن است که در برخی از مناطق باعث می گردد قند محصولی که تولید می‌گردد پایین باشد که می توان به ملایر استان همدان اشاره کرد و در برخی مناطق دیگر نظیر تاکستان قزوین، قند محصولاتش به بالاترین حد ممکن می‌ رسد یعنی اصطلاحاً انگور کاملاً رسیده است.

 

کشمش آفتابی از جمله محصولاتی به شمار می رود که هم فله آن مشتری دارد و هم نمونه فرآوری شده آن در کارخانه. محصول فله‌ ای در واقع همان کشمشی است که دارای دم، شاخه، خاک و سنگریزه است و کارهای شستشو روی آن انجام نگرفته و در کیسه و گونی عرضه می گردد و محصول فرآوری شده در واقع همانی است که ما آن را با نام کشمش پلویی قرمز رنگ می شناسیم.

محصول آفتابی بعد از فرآوری که به آن پلویی قرمز می گویند. ⇓

خرید کشمش قزوین

قیمت محصول آفتابی در این مجموعه

لازم به ذکر است خود شهر قزوین در زمینه تولید انواع کشمش فعالیت آنچنانی ندارد و شهرهای اطراف آن که در واقع همگی در استان قزوین هم هستند مانند تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه تولیدکنندگان اصلی کشمش در این استان محسوب می‌ شود.

 

کشمش آفتابی شهرهای اشاره شده که این مجموعه هم در آن کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارد سرآمد بوده و مشتری اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت است قطعاً باید از همین منطقه خرید خود را انجام دهد چه به صورت فرآوری شده آن و چه به صورت فرآوری نشده.

 

در حال حاضر که در فروردین ۱۴۰۱ هستیم، قیمت محصول آفتابی ‌فله ای و فرآوری نشده در کیسه اگر به‌ صورت کاملاً تمیز شده باشد کیلویی ۳۱ هزار تومان و اگر به صورت فرآوری شده در کارتون ۹ کیلویی باشد ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود که لازم به ذکر است هر دو محصول اشاره شده بی دانه و بی هسته می باشند.

 

خرید شما در این مرکز هم به صورت از تولید و مصرف و مستقیم درب کارخانه انجام می شود و هم به صورت غیر حضوری آن هم با سفارش از طریق مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در این مجموعه قرار داده شده است و بار از طریق باربری اگر حجم پایین باشد و اگر حجم بالا باشد از طریق وانت و کامیونت برایتان ارسال خواهد شد و وقتی که به درب انبارتان رسید تسویه می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما