تولیدکنندگان کشمش آفتابی مرغوب

یکی از تولیدکنندگان کشمش آفتابی مرغوب تاکستان در این سایت حضور دارد و مشتریان می توانند بهترین تولیدات تاکستان قزوین را از همین کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کند.

 

محصول آفتابی فرآوری نشده ⇓

کشمش آفتابی مرغوب

تولیدکنندگان کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی از آن دست محصولاتی است که تقریباً در تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می کنند چرا که روال تولید آن ساده است و تقریباً نیاز به هیچگونه وسیله اضافه یا حتی پرداخت هزینه اضافی نیست و کشاورزان و باغداران می توانند آن را در حجم وسیع تولید کنند چرا که همیشه در بازار کشورمان مشتری آن وجود دارد.

 

کشاورز و باغدار وقتی که در شهریورماه که بسته به نوع منطقه ممکن است از ابتدای شهریورماه تا انتهای شهریور باشد انگور را چیده و آن را بر روی زمین همان باغ یا بر روی آسفالت و در مواردی که نیاز به سریع خشک شدن آن باشد بر روی ایزوگام پهن می‌ کند تا نور آفتاب آن را تبدیل به کشمش کند.

 

مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس در زمینه تولید کشمش آفتابی در کشورمان سرآمد می‌ باشند و بیشترین میزان تولید آن را به خود اختصاص می‌دهند که اگر جنس باکیفیت این نوع محصولات را بخواهید قطعاً تاکستان استان قزوین بهترین انتخاب شما باید باشد.

 

محصول آفتابی هم به صورت فله ای آن مشتری دارد و به فروش می‌ رسد که در قالب گونی و کیسه بسته بندی می‌ شود و هم فرآوری شده‌ آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی می گویند، در واقع می‌توان هر دو نوع این محصول را از هر عرضه کننده و یا تولیدکننده خریداری نمود.

محصول پلویی یا همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

تولید کشمش مرغوب

فروش کشمش آفتابی مرغوب

همانطور که در بالا عنوان شد کشمش آفتابی تولید تاکستان که این مجموعه هم در همین شهر واقع شده و فعالیت تولید و بسته بندی محصولات را در اختیار دارد مرغوب ترین نوع این محصول در کشورمان محسوب می شود و مشتری اگر به دنبال درصد قند بالا و گوشت کشمش است قطعاً تولیدات همین شهر و مناطق اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه را خرید خواهد کرد.

 

خرید هر دو محصول آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان پذیر است و شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می توانید آنها را هم به صورت فرآوری نشده در کیسه و گونی خریداری کنید و هم این که فرآوری شده‌ آن در کارخانه که به آن پلویی می‌ گویند را نیز امکان سفارش آن را دارید.

 

اگر کشمش آفتابی را می خواهید به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه، سنگ‌ ریزه و هر چیز دیگری که ممکن است در میان آن باشد خریداری کنید کیسه و گونی های آن بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی می شود و اما اگر بخواهید آن را به صورت فرآوری شده خریداری کنید طبیعتاً همین محصول بر روی خط تولید قرار گرفته و کارهای شستشو، دم کنی، سورتینگ و روغن زنی روی آن انجام می‌گیرد که در انتها در کارتون بسته بندی آن انجام می‌شود که به صورت کلی در بازار کشورمان ۹ کیلویی است که ۸.۵ کیلو کشمش درون آن قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما