کارخانه کشمش صادراتی ملایر

شما در این مجموعه با مدیر فروش کارخانه کشمش وارد مذاکره خواهید شد و این محصولات را از تولیدات ملایر و تاکستان، می توانید هم جهت امور صادراتی و هم جهت فروش در بازار داخلی استفاده کنید.

 

محصول تیزابی ملایر که کیفیت چندانی ندارد. ⇓

کشمش صادراتی ملایر

تولید کشمش ملایر در ایران

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده کشمش در ایران شهر ملایر از توابع استان همدان است که به همراه شهر تاکستان از توابع استان قزوین بیشترین میزان حجم تولید و فروش انواع کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

 

منطقه ملایر در کشورهایی که کشمش وارد می کنند به حدی معروف و مشهور شده است که برخی به اشتباه وقتی خرید محصولی را از منطقه ملایر دارند به اشتباه می‌ گویند که ما کشمش ملایر می‌ خواهیم در صورتی که عملا ما هیچ نوع محصولی با این نام در کشورمان نداریم.

 

وجود کارخانه های بسیاری در این شهر کار فرآوری این محصولات را انجام می دهند و به صورت کلی پایه تولیدی این شهر به همراه تاکستان انواع کشمش پلویی می باشد که چهار رنگ مختلف از این محصول را می‌ توان هم جهت امور صادراتی و هم جهت فروش در بازار داخلی بهره برداری نمود.

 

نکته بسیار مهم در مورد کشمش ملایر این است که اگر مشتری به دنبال خرید محصول پلویی بی دانه و بی هسته که گرد و بیضی شکل است می باشد و قصد تهیه آن را با کیفیت متوسط که طبیعتاً قیمتی پایین‌ تر هم داشته باشد باید از تولیدات همین شهر خرید خود را انجام دهد در غیر این صورت اگر به دنبال جنس باکیفیت و مرغوب است قطعاً باید از شهر تاکستان خرید خود را انجام دهد.

محصول طلایی ملایر که میزان دانه های سبز و قرمز در میان آن زیاد است. ⇓

کارخانه کشمش صادراتی

صادرات کشمش ملایر در تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده اما چرا در عنوان مقاله آمده است تولید کشمش ملایر، جواب خیلی ساده است و آن این است که برای مشتریان این مجموعه اگر محصول ملایر را بخواهند می توان آن را با همان قیمتی که کارخانه‌ های آنجا به مشتری خود قیمت می دهند در این مجموعه قیمت داده شود و تولید گردد.

 

همانطور که گفته شد محصول ملایر با محصول تاکستان از نظر نوع تفاوتی ندارد و تنها تفاوت به کیفیت کشمش برمی گردد و هر چقدر محصول فله یعنی همان محصولی که دارای دم، شاخه و خاک است و به کارخانه جهت فرآوری آورده می شود کیفیتش پایین تر باشد طبیعتاً خروجی بار هم دارای کیفیتی پایین خواهد شد و متعاقب آن هر چقدر کیفیت محصول فله ای بالاتر باشد خروجی هم بالاتر می رود.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش تیزابی ملایر به صورت فله‌ ای در حال حاضر یعنی اواخر فروردین ۱۴۰۱ کیلویی ۲۸ هزار تا ۲۹ هزار تومان است و قیمت فله ای محصولات تیزابی در تاکستان حدوداً ۳۱ هزار تومان می باشد و همین تفاوت قیمت به کیفیت محصول برمی گردد.

 

پس اگر به دنبال خرید کشمش ملایر با شرایطی که در بالا به آن پرداخته شد هستید در این مجموعه می توانید آن را در هر مقیاسی تامین کنید، پس در ابتدا با شماره تماس مدیر فروش کارخانه جهت استعلام قیمت روز و دریافت مشاوره این محصولات می توانید ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما