نرخ روز کشمش افتابی و تیزابی

اگر می‌خواهید نرخ روز کشمش افتابی و تیزابی را متوجه شوید تا دچار ضرر و زیان نگردید مجموعه تولیدی کشمش آراد و شخص مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی به صورت روزانه و مستمر پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران برای هرگونه سوالی که مربوط به انواع کشمش می‌ باشد خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش افتابی و تیزابی

اگر قرار باشد دو نمونه کشمش را نام ببریم که بیشترین میزان تولید را نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا به خود اختصاص می‌ دهند کشمش آفتابی و تیزابی نام دارد. این دو محصول تقریباً در هر منطقه‌ای که انگور داشته باشند تولید می‌ شود چون میزان فروش آن به گونه‌ ای است که برای خرید برای باغدار و کشاورز صرفه دارد آن را در انبار خود داشته باشد. اما برای ایران کشمش تیزابی محصولی است برای صادرات و به علت مدت انقضای بالایی که دارد می‌ توان تا مدت زیادی در انبار نگهداری کرد و کشمش آفتابی محصولی است که همیشه در بازار داخل فروش دارد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

با وجود اینکه هم انگور بیدانه و هم انگور دانه‌ دار را تبدیل به کشمش آفتابی و تیزابی می‌ کنند اما به صورت کلی منظور از کشمش آفتابی و تیزابی در این مقاله همان نمونه بیدانه است چون میزان فروش بسیار زیادی دارد و مشتریان خیلی به ندرت از نوع دانه‌ دار آن استفاده می کنند. اما یک تفاوت عمده این دو محصول با هم دارند و آن اینکه کشمش تیزابی فقط به صورت بوجاری شده در کارخانه به فروش می‌ رسد اما محصول آفتابی کشمشی است که هم بوجاری نشده آن که دستچین شده باغدار است برای مصارف آبگیری به فروش می‌ رسد و هم فرآوری شده آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی می‌ گویند.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما اگر قرار باشد برترین تولیدکنندگان آن را در کشورمان نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان را نام ببریم که در حجم بسیار زیادی این دو کشمش را تولید می‌ کند اما با یک تفاوت عمده و آن اینکه کیفیت تولیدات تاکستان یک سر و گردن بالاتر از کیفیت تولیدات ملایر است و مشتری اگر بخواهد جنس باکیفیت و مرغوب خریداری کند قطعاً از تاکستان این کار را انجام می‌ دهد در غیر این صورت ملایر انتخاب مناسبی خواهد بود.

محصول آفتابی باغدار ⇓

کشمش افتابی و تیزابی

کارخانه کشمش آراد

اما شما در یکی از سایت‌ هایی قرار دارید و این مقاله را می‌ خوانید که مربوط به مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و شماره تماسی که در صفحات این سایت قرار گرفته مربوط به مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌ باشد که پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران است و علاوه بر بازار داخل مشتریان بسیاری از آن طرف مرزها با ایشان در یکی از شبکه‌ های اجتماعی ارتباط می‌ گیرند و پس از استعلام نرخ روز، ثبت سفارش خود را انجام می‌ دهند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اینکه شخص مدیر فروش کارخانه بتواند پاسخگوی مشتریان باشد بسیار عالیست چون شما با کسی صحبت می‌ کنید که صحبت نهایی را در فروش و قیمت گذاری محصولات در اختیار دارد و هرگونه انعطافی اگر لازم باشد در طی معامله می‌ توانید با ایشان داشته باشید و برای شما استفاده شود. علاوه بر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش انگوری طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و انواع مویز با عنوان فخری، شانی و بش هم در این مجموعه وجود دارد و امکان ثبت سفارش آن چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری و اینترنتی امکان‌ پذیر است.

توجه داشته باشید ویژگی برتر این مجموعه این است که امکان خرید حضوری را برای مشتریان انجام می‌ دهد و علاوه بر خرید عمده و حجم بالا شما امکان خرید جزئی هم خواهید داشت که برای کشمش کارتونی حداقل ۳۰ کارتون و برای کشمش کیسه‌ ای یا فله‌ ای حداقل ۱۰۰ کیلو خواهد بود امکانی که تقریباً در هیچ کدام از کارخانه‌ های کشمش برای شما مهیا نیست چون نمی‌ صرفد فروش به این صورت را انجام داد اما چون ما روال فروشمان به این صورت نیز می‌ باشد یعنی غیرحضوری، اینترنتی و آنلاین هم باید پاسخگوی مشتریان باشیم این شیوه فروش را نیز در روال کار قرار داده‌ ایم.

بوجاری شده آفتابی در کارخانه که به آن پلویی می گویند. ⇓

کارخانه کشمش آراد

نرخ روز کشمش افتابی و تیزابی

اما در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۲ هستیم بعد از یک رشد عجیب و غریب در مهر و آبان که قیمت حتی کشمش تیزابی ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد در حال حاضر روی یک ثبات نسبی قرار داریم چون بازار در رکود است و امکان پذیرفتن این نرخ‌ ها کمی سخت می‌ باشد اما چون میزان موجودی کشمش تیزابی در کشورمان در فصل جاری کم است لذا انتظار افزایش قیمت را برای ادامه خواهیم داشت اما کشمش آفتابی به این صورت نیست و میزان موجودی آن بسیار بالاست اما همیشه تابستان فصل سختی برای مشتریان این نوع کشمش می‌ باشد چرا که میزان موجودیش ممکن است کم و کمتر شود.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

در حال حاضر اما قیمت کشمش آفتابی به صورت فله‌ ای یعنی همان کشمش باغدار که دارای دم، شاخه و سنگریزه است و در کیسه بسته‌ بندی می‌ شود ما از باغدار کیلویی ۸۲ هزار تومان بالاترین کیفیت آن را خریداری می‌ کنیم و کشمش تیزابی در حال حاضر ۹۵ هزار تومان می‌ باشد که در شهرهای دیگری نظیر ابهر استان زنجان یا ملایر استان همدان قیمت‌ ها پایین‌ تر از این است چون کیفیت آنها پایین‌ تر است و حدود ۵ الی ۷ درصد این میزان محفوظ می‌ باشد تا فاصله کیفیت‌ ها برای خریدار مشخص و معین گردد.

اما بوجاری شده دو کشمش اشاره شده یعنی آفتابی و تیزابی در بالاترین کیفیت خود در مجموعه تولیدی کشمش آراد در قالب کارتون ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است در حال حاضر برای محصول پلویی که بوجاری شده آفتابی در کارخانه است هر کارتون یک میلیون و صد هزار تومان اما کشمش تیزابی در کارخانه با همین بسته‌ بندی کارتونی یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌ شود و مشتریان امکان خرید اعتباری هم در این مجموعه خواهد داشت که پس از استعلام شماره حساب شما اگر بانک به ما اوکی داد این شرایط را داریم که یک ماهه به شما بار بدهیم که البته اندکی افزایش قیمت هم به نرخ کلی بار خواهد خورد.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

نرخ روز کشمش افتابی و تیزابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما