فروش کشمش آبگیری در تهران

اگر به دنبال مرکزی هستید که فروش کشمش آبگیری در تهران را انجام می‌ دهد مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید یکی از تولیدات این کارخانه، کشمش آبگیری می‌ باشد که این محصول را با کیفیت بسیار بالا که هم به صورت غیر حضوری به سراسر ایران ارسال می‌ کند و هم امکان خرید درب کارخانه را خواهید داشت می توانید تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

کشمش آبگیری

یکی از موارد استفاده انواع کشمش برای آبگیری می‌ باشد یعنی تولید الکل، سرکه و شیره که مشتریان بیشتر برای همان تولید الکل از کشمش استفاده می‌ کنند و این محصول ممکن است حالت‌ های مختلفی داشته باشد یا آفتاب خشک باشد یا سایه خشک یا حتی تیزاب خورده که طبیعتاً اگر مواد و افزودنی به کشمش اضافه شده باشد از عیار خروجی الکل کاسته خواهد شد پس مشتریان کشمش آبگیری که بیشتر هم برای تولید الکل از آن استفاده می‌ کنند مایلند محصول خریداری شده آنها کاملاً طبیعی خشک شده باشد.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

اما در مورد کشمش آبگیری یک عامل بسیار مهم برای خرید مشتریان این است که کشمش اشاره شده دارای درصد قند بالایی باشد یعنی میزان شیرینی آن بسیار بالا باشد که در ایران فقط کشمش تاکستان است که از این حیث رتبه اول را به خود اختصاص می‌ دهد و به عنوان مثال کاشمر استان خراسان پایین‌ ترین درصد قند را در میان انواع کشمش در اختیار دارد منطقه‌ ای که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در آن کارخانه داشته و یکی از تولیدات آن کشمش آبگیری است که در پایین بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

این محصولات به صورت کلی در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی ارسال می‌ شود و گاهی اوقات هم در قالب کارتون ۱۰ کیلویی سفید بسته‌ بندی شده و برای مشتری ارسال می‌ گردد اما نکته مهم در مورد آن این است که اگر بخواهید این محصول را در قالب بسته‌ بندی کارتونی بگیرید باید کیلویی ۱۵۰۰ تومان بیشتر پرداخت کنید چون قیمت هر کارتون ۱۵ هزار تومان می‌ باشد اما بسته‌ بندی کیسه‌ ای علاوه بر اینکه برای این نوع کشمش مفیدتر است چون جریان هوا از بین آن عبور می‌ کند بلکه برای خریدار هم هیچ هزینه‌ ای در پی نخواهد داشت.

کشمش آفتابی باغدار که البته تمیزنشده است. ⇓

کشمش آبگیری

قیمت کشمش آبگیری

موضوع بسیار مهم در مورد کشمش آبگیری این است که ممکن است حالت‌ های مختلفی داشته باشد و هر کدام از این حالت‌ ها طبیعتاً قیمت‌ های مخصوص به خود را دارند ابتدا باید گفته شود که قیمت‌ های گفته شده مربوط به مجموعه تولیدی کشمش آراد است که از تولیدات تاکستان استان قزوین یعنی بالاترین عیار مربوط به این نوع کشمش‌ ها استفاده می‌ کند و علاوه بر دارا بودن جنس سوپر و درجه یک که بسیار مناسب می‌ باشد جنس ضعیف و ارزان قیمت هم در اختیار داشته و برای مشتری ارسال می‌ کند.

  1. کشمش آفتابی دست چین باغدار، پکتین‌ دار و شسته نشده که کاملاً تمیزشده می‌ باشد به صورت بدون هسته کیلویی ۹۵ هزار تومان.
  2. کشمش پشت لیزری آفتابی آماده شده در خط تولید کارخانه و شسته شده که این محصول هم تمیزشده و بدون هسته می‌ باشد کیلویی ۷۵ هزار تومان.
  3. کشمش فخری هسته‌ دار به صورت تمیزشده کیلویی ۶۵ هزار تومان.

در گذشته برای مشتریانی که دنبال جنس ارزان قیمت بودند ولی را آماده می‌ کردیم که در واقع پشت لیزری خرمایی بود یعنی تیزابی بدون گوگرد که برای برخی از خریداران می‌ توانست بسیار عالی باشد اما چون محصول اشاره شده در واقع از کشمش تیزابی پدید می‌ آید و چون امسال قیمت محصول تیزابی بسیار گران شده است لذا آماده کردن این نوع کشمش اصلاً دیگر به صرفه نیست به همین جهت در سبد محصولات این مجموعه نیز تولید نخواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش‌ های اشاره شده همگی درب کارخانه این مجموعه قیمت خواهند خورد که طبیعتاً هزینه‌ های حمل آن به عهده مشتری می باشد ولی شما می‌ توانید حضوری به کارخانه بیایید و پس از رویت بار اقدام به خرید داشته باشید البته باید قبل از آن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید که علاوه بر قیمت روز را استعلام گرفتن، بلکه قبل از تشریف فرمایی به کارخانه باید ایشان مطلع شده و به شما اعلام کنند که چه ساعتی تشریف بیاورید حتی ممکن است که جنس در کارخانه موجود نباشد و شما مسافت طولانی آمده اما نتوانید خرید کنید.

پشت لیزری خرمایی که قیمتی ارزان تر از نمونه آفتابی دارد. ⇓

قیمت کشمش آبگیری

فروش کشمش آبگیری در تهران

ویژگی برتر این مجموعه و این کارخانه این است که به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه می‌ کند به این صورت که شما دیگر با دلال و واسطه کار نخواهید کرد که متاسفانه برای خرید کشمش آبگیری شما با چالش‌ های زیادی در کشورمان روبرو هستید چون متاسفانه از زمانی که قیمت این محصولات در کشورمان رشد کرد یک سری کلاهبرداری‌ هایی در میان بار انجام می‌ شود که در بین دلالان و واسطه‌ گران مرسوم شده است که یکی از آنها اضافه کردن غوره در میان بار است. جالب آنکه غوره را که دقیقاً شباهت به کشمش دارد به شیره شکر یا شیره کشمش نامرغوب آغشته کرده و بعد از یک روز خواباندن آن در شیره در میان کشمش مخلوط می‌ کنند و به این صورت قیمت بار را حتی تا ۲۵ درصد پایین می‌ آورند، غوره‌ ای که درون آن ترش است اما قسمت بیرونی آن چون به شیره آغشته شده شیرین است اما یک شیرینی مصنوعی.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما بگذارید خیلی راحت به شما بگوییم این کارها در این مجموعه انجام نخواهد شد چون اصلاً وقت انجام این کارها نیست. اما به این جهت مشتری را ترغیب می‌ کنیم که اگر خریدش حجم بالا باشد حضوری به کارخانه بیاید در این صورت مطمئن خواهد شد که با یک مرکز تولیدی وارد معامله خواهد شد به همین جهت هم هست که گاهی اوقات وقتی به مشتری قیمت محصول دست‌چین باغدار را می‌ دهیم و می‌ گوییم ۹۵ هزار تومان قیمت دارد می‌ گوید در بازار به ما ۷۰ هزار تومان هم قیمت داده اند پس شما گرانفروشید واقعیت در بالا گفته شد که جریان از چه قرار است.

شما اگر در تهران هستید می‌ توانید با ارتباط گرفتن با جناب آقای عینی ثبت سفارش بار مورد نیاز خود را انجام دهید البته قبل از آن، امکان فرستادن فیلم از خود محصول برای شما وجود دارد و اگر خریدتان قطعی شد میزانی از شما بیعانه دریافت می‌ کنیم و بار را از طریق باربری اتوبوسی به تهران و سمت میدان آزادی ارسال می‌ کنیم که شما یا در ترمینال آزادی یا در خود میدان و یا در میدان رحمانی امکان دریافت بار را خواهید داشت که در ادامه وقتی که بار به دستتان رسید تسویه خواهید نمود به این صورت خیالتان راحت می‌ شود که پس از مشاهده بار اقدام به تسویه می‌ کنید.

پشت لیزری آفتابی سورت شده در کارخانه ⇓

فروش کشمش آبگیری در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما