مرجع فروش مویز بدون هسته ایرانی

مرجع فروش مویز بدون هسته و هسته دار ایرانی در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال خرید مویز باکیفیت و اعلا هستند می توانند در این مرکز فروش این محصول را به صورت کیسه ای و یا بسته بندی شده کارتونی خریداری نمایند.

فروش مویز بدون هسته

مویز بدون هسته ایرانی و وارداتی

یکی از انواع خشکبار که در بازار ایران به وفور یافت می‌شود کشمش مویز یا همان مویز بوده که این نوع محصول ممکن است هم به صورت هسته دار و هم بدون هسته موجود باشد که در قالب بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی تمیز شده خرید و فروش می‌شود.

 

این نوع محصول ممکن است به سه صورت در بازار ایران یافت شود که عبارتند از:

  1. مویز قرمز هسته دار مانند مویز فخری، بش و دشمن زیاری
  2. مویز سیاه هسته دار مانند مویز شانی و سمرقندی
  3. و مویز سیاه بدون هسته مانند مویز افغان و ازبک و نوعی از مویز شاهانی که دارای هسته و دانه نبوده و تولید داخل می باشد.

 

میزان خرید و فروش مویز تا قبل از سال ۹۷ بسیار بالا بود اما از شروع این سال و افزایش نرخ ارز که تاثیر منفی خود را بر روی تمام محصولات گذاشت بر روی مویز هم اثر منفی گذاشته تا جایی که در حال حاضر خریداران این محصول نسبت به گذشته به یک سوم خود رسیده است.

 

ارزانترین نوع مویز در قبل از سال ۹۷ کیلویی ۲۵۰۰ تومان بود اما الان یعنی اواسط تیر ۱۴۰۰ همان محصول به کیلویی ۱۱ هزار تومان رسیده است و یا در گران ترین حالت ممکن هر کیلو مویز ازبک کیلویی ۲۷ هزار تومان به فروش می رفت اما در حال حاضر به کیلویی ۱۲۰ هزار تومان رسیده است که طبیعتاً برای خیلی ها امکان خرید آن نیست.

فروش مویز ایرانی

فروش مویز بدون هسته

با توجه به اینکه میزان تولید مویز بدون هسته در کشورمان بسیار کم است تا جایی که حتی در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به حدی قیمت انگور شانی بالا رفت که باغداران و کشاورزان ترجیح دادند همان انگور را به فروش برسانند تا آن که محصول را تبدیل به مویز کنند لذا عملاً موجودی این نوع محصول در فصل پاییز به اتمام رسید.

 

حال برای جبران موجودی این نوع محصول و تامین نیاز مشتریان نیاز است که بار وارد شود به همین جهت از کشور ازبکستان و کشور افغانستان محصولی که به آن مویز ازبک و مویز افغان می گویند در حجم وسیعی وارد گردیده تا به این صورت بتوان نیاز مشتری را تامین نمود.

 

به هر صورت شما در این مرکز می توانید انواع مویزهایی که در بالا به آن پرداخته شده در این مرکز تأمین کنید که به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه است و چه به صورت فرآوری شده سنتی و صنعتی که دم، شاخه و ضایعات از محصول برداشته می شود و یک محصول شیک و تمیز دست مشتری داده می شود.

 

خرید شما در این مرکز می‌تواند هم به صورت حضوری باشد و هم به صورت غیرحضوری که طبیعتا اطلاعات زیادی در این مورد نیاز است که به شما داده شود به همین جهت شماره تماس های مدیر فروش در صفحات مختلف این سایت قرار دادیم تا بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت به روز، اطلاعات خود را در مورد نحوه خرید و شیوه های ارسال کامل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما