خرید مویز بدون هسته سیاه و قرمز

امکان خرید مویز بدون هسته سیاه و قرمز از تولیدات باغداران ایران و محصولاتی که وارد کشورمان می شود در این سایت که خود کارخانه دار کشمش است وجود داشته و عزیزانی که به دنبال جنس مرغوب و باکیفیت هستند با قسمت فروش در ارتباط باشند.

خرید مویز سیاه

مویز بدون هسته سیاه و قرمز

انواع مویز به مانند کشمش در بازار ایران نیز خرید و فروش بالایی دارد و این محصولات را که از دیرباز رسم بود که به عنوان تنقلات مصرف کنند هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد اما متاسفانه از اوایل سال ۹۷ و با بالا رفتن نرخ ارز قیمت این محصولات چه داخلی و چه وارداتی افزایش چشمگیری داشت.

 

به عنوان مثال مویز ازبک با بهترین کیفیت ممکن تا قبل بالا رفتن نرخ ارز کیلویی ۳۰ هزار تومان معامله می‌شد اما در حال حاضر و در نیمه دوم بهمن ۱۳۹۹ کیلویی ۱۳۰ هزار تومان به فروش می رسد که این موضوع فقط یک خروجی خواهد داشت و آن اینکه این محصول ارزشمند از سبد خانوار خیلی ها حذف خواهد شد.

 

نکته مهمی که وجود دارد این است که ما هم مویز سیاه در بازار کشورمان داریم و هم مویز قرمز. مویز سیاه ممکن است هسته دار و بدون هسته باشد اما محصولات قرمز همگی هسته دار و دانه دار هستند. شباهت دیگری که بین این دو رنگ وجود دارد این است که در هر دو محصول، از سازه ریز آن که از ۸ میل شروع می‌شود داریم تا ۱۵ میل که به آن بند انگشتی می گویند.

خرید مویز قرمز

خرید انواع مویز به صورت فله و کارتونی

خریداران مویز به دو دسته تقسیم می شوند یا این محصولات را به صورت فرآوری نشده و فله ای و در کیسه می خواهند و یا به صورت فرآوری شده و در کارتون که هر دو محصول اشاره شده در مجموعه کشمش آراد موجود بوده و قابلیت عرضه و ارسال آن به سراسر ایران وجود دارد.

 

در سبد محصولات این مرکز دو محصول وارداتی مویز افغان و مویز ازبک در سایزهای مختلف و مویزهای ریش بابا، رطبی، فخری، بش و شاهانی که از تولیدات کشورمان هستند نیز در مقیاس بالایی وجود خواهد داشت. توجه کنید که اگر قصد خرید محصول تازه را دارید این محصولات از اوایل مهرماه وارد بازار شده که بنا به میزان موجودی که تولید می شود ممکن است از ۶ تا ۱۲ ماه در انبار موجود باشد.

 

شما برای خرید این محصولات می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت به روز و دریافت جزئیات ریز اطلاعاتی مربوط به آن فیلم بار را از طریق یکی از شبکه‌ های اجتماعی دریافت کرده و سفارش را طبق همان ثبت نمایید. میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که بار با وانت درب انبارتان رسید و یا اینکه وقتی رسید باربری برایتان ارسال شد که حاوی اطلاعات شماست تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما