قیمت کشمش پلویی بیدانه

قیمت کشمش پلویی بیدانه از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان که از بهترین تولیدکننده های این محصول در ایران شناخته می شود در این مرکز قابلیت استعلام داشته و در صورت رضایت از نرخ اعلامی می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

قیمت کشمش بیدانه

کشمش پلویی آفتابی و تیزابی

اگر به دنبال خرید کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی تیزابی هستید باید بدانید که بهترین تولید کننده این محصول در ایران منطقه تاکستان استان قزوین می باشد که در درجه کیفی بعدی می توان نام ملایر استان همدان را آورد که تفاوت قیمتی محصول خروجی این دو منطقه نیز گواه این ادعا خواهند بود.

 

به صورت کلی کشمش پلویی آفتابی مناسب برای بازار ایران است و در حجم بسیاری نیز خرید و فروش می‌شود اما کشمش پلویی تیزابی علاوه بر این که در بازار داخل عرضه می گردد برای صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند تا جایی که بیشترین حجم صادرات کشمش در ایران مربوط به همین محصول می باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز در تاکستان قزوین فعالیت دارد و هر دوی این محصول را با بهترین گرید ممکن آماده می‌کند و آن ‌ها را اگر برای بازار داخل بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی که ۸٫۵ کیلو کشمش خالص در حقیقت بوده و اگر برای صادرات بخواهید در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص می تواند درب کارخانه به شما قیمت دهد.

قیمت کشمش پلویی

نحوه خرید انواع کشمش در این مرکز

ابتدا لازم است که این مورد عنوان شود محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد باید به صورت بی دانه یا بی هسته باشند و مشتریان مایلند به این صورت انواع کشمش را خریداری کنند حالا چه برای صادرات باشد و چه برای بازار داخلی.

 

علاوه بر دو موردی که در بالا به آن پرداخته شد محصولات دیگری نظیر کشمش پلویی طلایی و انواع کشمش کیسه ای یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک نیز در این مرکز تولید و عرضه می گردد.

 

به جهت ارتباط بهتر بین شما و واحد تولیدی شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار دادیم که شما برای استعلام قیمت به روز می توانید از آن استفاده کنید که البته ثبت سفارش نیز از طریق ایشان انجام شده و شما با هماهنگی کردن با ایشان می توانید خرید خود را یا به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری انجام دهید.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که در شرایطی که در آن قرار داریم تمامی قیمت ها فقط ?? ساعت اعتبار دارد پس شمایی که قصد خرید دارید و قطعاً ممکن است چند روز بعد از استعلام ‌قیمت باشد باید دوباره نرخ را دریافت کنید تا متحمل ضرر نگردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما