قیمت عمده کشمش تیزابی پلویی در بازار

ما در کشورمان تولید کننده های زیادی در زمینه انواع کشمش داریم که می توان به استان قزوین، خراسان، فارس و همدان اشاره نمود اما هر کدام از این مناطق به تولید یک نوع کشمش بسیار معروف تر هستند به عنوان مثال شهر تاکستان استان قزوین به تولید انواع کشمش آفتابی شهره می باشد، شهر کاشمر استان خراسان به کشمش های سبز مشهور است و اینکه ملایر استان همدان به تولید کشمش تیزابی پلویی و خوراکی در کشورمان و نیز امر صادرات شناخته می شود. هر کدام از این محصولات بازار هدف خاص خود را چه در داخل ایران و چه امر صادرات برخوردار می باشد.

بازار کشمش تیزابی پلویی

کشمش های تیزابی پلویی از پرفروش ترین نوع کشمش ایران شناخته می شود و این محصولات از نظر سایز محصول و نیز میزان روشن بودن آن از یکدیگر شناخته می شود. این محصول که در بازار بین المللی با نام سلطانا شناخته می شود را در ملایر، تاکستان، زنجام، قوچان و بناب و ملکان می توان یافت و هر کدام از این تولید کننده ها هم گرید خاص خود را فرآوری می کنند و قیمت های آنها از یکدیگر متفاوت می باشد. اما چیزی که مشخص است این است که بازار این محصول در کشورهای وارد کننده بسیار داغ می باشد و خرید و فروش بالایی برای آن انجام می گیرد.
کشمش تیزابی پلویی

قیمت عمده کشمش تیزابی پلویی

شما برای استعلام قیمت عمده این محصولات برای امر صادرات و یا فروش داخل باید به این نکته توجه داشته باشین که نرخ صادرات و عرضه در داخل کشورمان باید از هم متفاوت باشد به این علت که به عنوان مثال برای شخصی که ۲۰ تن کشمش را خریداری می کند با ۲ تن قطعا باید تفاوتی باشد، به همین جهت در دادن قیمت کشمش تیزابی پلویی نیز همین مورد رعایت می شود تا تشویقی باشد برای فروش بیشتر با حجم تناژ بالا.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما