قیمت عمده کشمش در بازار داخلی

قیمت عمده کشمش در بازار داخلی و نیز امر صادرات را می توانید از این مرکز که کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد را استعلام نموده و در صورت صلاحدید خرید خود را به هر میزان که باشد انجام دهید.

قیمت عمده کشمش

مقایسه بین کشمش در بازار داخلی و امر صادرات

برای برخی از مشتریان که از این مرکز نرخ کشمش را می پرسند به آنها گفته می شود که کشمش را برای صادرات می خواهید یا بازار داخلی.
همین جا این سوال پیش می آید که مگر فرقی هم دارد؟

 

بله فرق دارد نه اینکه کیفیت صادراتی حتما باید بهتر باشد و فروش داخلی باید کیفیت پایین تری داشته باشد، اما محصولات صادراتی عموما باید مرغوبیت بیشتری داشته باشند چوت مشتری پولش هم پرداخت می کند. از طرفی کارتون های صادرات ۵ لایه بوده و حجم بیشتری از کشمش را در خود جای می دهند در صورتیکه کارتون داخلی ۳ لایه هست و میزان کمتری کشمش در آن جای می گیرد.

 

ممکن است برای صادرات مشتری از کارخانه کشمش بخواهد که بار را ۳ سورته تحویل دهد (یعنی ۳ بار از زیر دستگاه سورتینگ که ممکن است لیزری، دوربینی و یا کالر سورتر باشد رد کند)، X RAY کند و هر مورد دیگر که قطعا بازار داخلی نیازی به این موارد نخواهد داشت.

بازار عمده کشمش

قیمت عمده کشمش در ۲۳/۴/۹۹

متاسفانه در شرایط خوبی در بحث اقتصاد نیستیم، شرایط کشورمان بحرانیست و مسئولان کشورمان نیز ناتوانی خود را در موارد دیگری عنوان می کنند.
به همین جهت قیمت عمده کشمش در داخل نیز ممکن است دچار نوساناتی باشد که البته بیشتر افزایشی خواهد بود تا کاهشی.

 

با این اوصاف نرخ روز این محصولات به صورت کارتون شده عبارت است از:

  1. کشمش پلویی آفتابی    کارتون ۹ کیلویی ۱۷۵۰۰۰ تومان
  2. کشمش تیزابی سلطانی    کارتون ۹ کیلویی ۱۷۵۰۰۰ تومان
  3. کشمش خرمایی (تیزابی بدون گوگرد)       کارتون ۹ کیلویی ۱۷۰۰۰۰ تومان
  4. کشمش سرکه ای یا همان کشمش پشت لیزری    کیلویی ۱۴۰۰۰ تومان که هم به صورت کارتونی عرضه می گردد و هم کیسه ای

 

نرخ ها برای صادرات نیز باید از مدیر فروش کارخانه بپرسید چون ممکن است نرخ کارتون گران شود یا حقوق کارگر افزایش یابد که تمام این پارامترها بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

مورد مهم دیگر این است که نرخ هایی که اعلام می شود همگی تحویل درب کارخانه می باشد و هزینه حمل تا مقصد چه در ایران و چه خارج از کشور به عهده ی مشتریست پس این مورد را نیز حتما در نظر داشته باشید چون در محاسبات خود باید آن را در نظر بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما