قیمت روز کشمش پلویی در قزوین

جهت دریافت قیمت روز کشمش پلویی در قزوین مشتری می تواند به صورت مستقیم با واحد فروش کارخانه ارتباط گرفته و در صورت رضایت اقدام به ثبت سفارش داشته باشد و خرید خود را هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام دهد.

 

کشمش آفتابی پلویی ⇓

کشمش پلویی قزوین

انواع کشمش پلویی در قزوین

شهر تاکستان به همراه نرجه، شال و اسفرورین از تولید کنندگان انواع کشمش پلویی در استان قزوین محسوب می شود و تولیدات این مناطق بالاترین کیفیت ممکن را در کشورمان به خود اختصاص داده و قیمت اندکی گران‌ تر این شهرها نسبت به تولیدات سایر مناطق نیز به همین جهت است.

 

مناطق اشاره شده در زمینه تولید کشمش آفتابی و کشمش تیزابی که به صورت بی دانه و بی هسته هم هستند در ایران شهره بوده که از این محصولات پس از فرآوری در کارخانه و خط تولید، کشمش پلویی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی تولید خواهد شد که همه این محصولات با نام پلویی از آنها یاد می شود.

 

به صورت کلی به هر نوع کشمشی که گرد و بی هسته باشد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر بوده که بتوان جهت تولید کیک، کلوچه، شیرینی و نان و نیز در کنار برنج و استفاده از سالاد از آن استفاده نمود پلویی اطلاق می گردد که تمامی محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد این شرایط را دارا می باشند.

 

تمامی محصول هایی که در بالا گفته شد در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن آماده می‌شود و در کارتون های ۹ کیلویی که همراه با وزن کارتون محاسبه گردیده و به آن ۸.۵ خالص می گویند در بازار ایران عرضه خواهد شد که شما امکان خرید حضوری و یا ثبت سفارش به صورت غیرحضوری را در اختیار دارید.

کشمش تیزابی پلویی ⇓

قیمت کشمش قزوین

قیمت انواع کشمش پلویی در شهریور ۱۴۰۰

با توجه به اینکه در حال حاضر که در اواخر شهریور ۱۴۰۰ هستیم و محصولات جدید را که باغدار و کشاورز آنها را تولید می‌کنند به زودی وارد خط تولید کارخانه‌ ها خواهد شد و در ادامه قیمت نهایی مشخص خواهد گردید لذا نمی‌توان به قطعیت در مورد این نرخ در حال حاضر صحبت کرد.

 

اما قیمتی که در حال حاضر می توان به مشتری داد از بار گذشته می توان به کشمش پلویی آفتابی هر کارتون ۲۵۵ هزار تومان، کشمش پلویی تیزابی هر کارتون ۲۶۵ هزار تومان و کشمش پلویی خرمایی هر کارتون ۲۴۰ هزار تومان اشاره نمود.

 

به احتمال زیاد کمتر از دو هفته دیگر محصولات جدید با قیمت جدید وارد بازار خواهد شد و پیش‌ بینی‌ ها مبنی بر افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصد قیمت تمامی کشمش های کارخانه که البته در اینجا منظور فقط شهر تاکستان است خواهد بود.

 

لازم به ذکر است اگر حجم خرید شما بالا است میتوانید حضوری به اقدام خرید داشته باشید و حتی امکان فروش با چک هم وجود دارد که ۲۵ درصد کل معامله ابتدا دریافت می گردد (به صورت نقد) و مابقی مبلغ هم چک ۳۰ روزه که قبل از آن استعلام تراکنشات آن انجام گرفته شده دریافت خواهد گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما