فروش کلی کشمش پلویی صادراتی

فروش کلی کشمش پلویی صادراتی و داخلی از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین در این سایت که محصولات کارخانه خود را به صورت مستقیم عرضه می کند آغاز شده است و مشتریان می توانند با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهند.

 

محصول طلایی یا پلویی زرد ⇓

فروش کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی

به هر کشمشی که سایز آن از ۱۰ میل کمتر و بی هسته و گرد باشد کشمش پلویی می گویند. از بهترین تولیدکنندگان آن می توان به تاکستان قزوین، ملایر همدان، بناب و ملکان آذربایجان و قوچان استان خراسان اشاره نمود که این محصولات هم در بازار داخلی فروش دارند و هم جهت صادرات از آن بهره می برند.

 

از این جهت به آنها پلویی می گویند چون یکی از کاربردهای آن طبخ در کنار برنج می باشد که البته می توان برای پخت کیک و کلوچه و شیرینی و یا در سالاد هم از آنها استفاده نمود و البته در ۴ رنگ مختلف هم این نوع کشمش ها در کشورمان وجود دارند که باید به رنگ زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ اشاره نمود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین بالاترین کیفیت این نوع کشمش را در کشورمان تولید می‌ کند و هر چهار نوع محصولی که در بالا به آن پرداخته شد را هم در اختیار دارد پس اگر مشتری شما یا خریدارتان به دنبال خرید بار لوکس می گردد قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید.

 

اما برخی از واردکنندگان این محصولات که در همسایگی ایران هم به نوعی قرار دارند به دنبال خرید محصولی می‌گردند که قیمتی ارزان و کیفیت متوسط داشته باشد در این هنگام شما باید از کشمش ملایر خرید خود را انجام دهید چون دقیقا همین شرایط را برای شما ایجاد می کند.

محصول تیزابی یا پلویی قهوه ای روشن ⇓

فروش کشمش صادراتی

فروش محصول پلویی صادراتی

در بین انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد صادرات همه آنها امکان پذیر است اما اگر قرار باشد به دو نمونه کشمش صادراتی اشاره کنیم باید به کشمش انگوری یا همان پلویی زرد و کشمش تیزابی یا همان پلوی قهوه‌ای روشن اشاره نمود که بیشترین میزان صادرات این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

 

این دو نمونه با بهترین کیفیت ممکن از تولیدات تاکستان در مجموعه تولیدی کشمش آراد فرآوری و بسته بندی می گردد و نه با ارزانترین قیمت چون قرار نیست بازار به هم بریزد اما با قیمت‌ کف به مشتری تقدیم خواهد گردید.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ قیمت محصول تیزابی صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص ۴۳۵۰۰ تومان فاکتور می‌شود و محصول طلایی صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص هم ۶۵ هزار تومان فاکتور خواهد شد.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی امکان استعلام بروز قیمت ها را خواهید داشت و طرفی می‌توانید مشاوره در مورد صادرات آنها را هم دریافت کنید و اگر داخل ایران خودتان و یا مجموعه شما حضور ندارد صفر تا صد صادرات آنها را نیز برایتان انجام می دهند، کارهایی نظیر بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و گمرک.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما