قیمت کشمش آفتابی بی دانه تاکستان قزوین

قیمت کشمش بی دانه تاکستان قزوین ا می توانید در این مرکز استعلام نموده و اگر تصمیم به خرید این محصول را با کیفیت درجه یک و بدون واسطه از کارخانه دارید می توانید با واحد فروش این مرکز ارتباط بگیرید.

قیمت کشمش آفتابی

انواع کشمش تاکستان قزوین

هر شهر تولید کننده انواع کشمش در ایران را با یک نوع کشمش می شناسند.

به عنوان مثال کشمش تیزابی ملایر بسیار معروف می باشد یا کشمش سبز کاشمر، اما در بحث کشمش های آفتابی بی دانه هیچ منطقه ای در ایران مانند شهر تاکستان قزوین معروف و مشهور نمی باشد و کیفیت این نوع محصولات در این منطقه بسیار بالا هست.

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولید کننده های انواع انگور و کشمش در ایران می باشد که تقریبا ۹۹ درصد انگور این منطقه را باغداران تبدیل به کشمش می کنند.

 

انواع کشمش این شهر و مناطق اطراف آن را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کشمش آفتابی که در کارخانه بعد از فرآوری و شستشو تبدیل به کشمش پلویی می شود.
  • کشمش تیزابی
  • مویز فخری و مویز یا کشمش شانی
  • و در برخی از سالها کشمش طلایی یا انگوری هم تولید می کنند.
در کنار این شهر مناطقی همچون شال، اسفرورین و نرجه هم هستند که این محصولات را تولید می کنند ولی کمتر از آنها اسمی برده می شود. لازم به ذکر است که درصد زیادی از تولیدات این مناطق از نوع بی دانه یا بی هسته می باشند.

کشمش آفتابی تاکستان

قیمت کشمش آفتابی بی دانه در ۹۹/۴/۲

قیمت کشمش آفتابی بی دانه را می توانید از کارخانه دارانی که در سراسر کشورمان فعالیت می کنند و از طریق سایت هایی که اقدام به فروش آن را انجام می دهند استعلام نموده و به این صورت و بدون واسطه نیاز خود را تامین نمایید
لازم به ذکر است که ما در ایران هم کشمش آفتابی بی دانه داریم و هم دانه دار پس قبل از خرید به این موضوع توجه داشته باشید.

محصول پلویی همان طوری که در بالا نیز توضیح داده شد از کشمش آفتابی بدست می آید به این صورت که باغدار وقتی که این محصولات را با کیسه و گونی به کارخانه کشمش می فروشد آنها این محصول را بر روی خط تولید می ریزند و پس از فرآوری و عملیات شستشو و البته بعد از اینکه به آن روغن پارافین خوراکی زدند در کارتون ریخته و در بازار به نام کشمش پلویی عرضه می کنند که البته این محصولات باید بی دانه یا بی هسته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما