فروش کشمش دستچین خوب

فروش کشمش دستچین شده با کیفیت خوب و ممتاز که در حقیقت درجه یک محسوب می شود در این مرکز انجام می گیرد و انواع کشمش از جمله کشمش سبز، کشمش تیزابی، پلویی و طلایی با همین شرایطی که گفته شد عرضه می گردد.

فروش کشمش خوب

منظور از کشمش دستچین شده چیست؟

اصطلاح کشمش دستچین را می توان به دستچین شدن کشمش با دستگاه اشاره کرد که هم به صورت سنتی کارگران انجام می دهند و هم با دستگاه، اما خوب همیشه وقتی مشتریان خرید خود را ثبت می کنند این مورد را بیان می کنند که ما کشمش دستچین شده میخواهیم که اصطلاحاً همان یک دست بودن خودمان می شود.

 

طبیعتاً وقتی که محصول دست چین شده کارخانه باشد دقت دستگاه های سورتینگ لیزر بسیار بالاست و محصول را یک دست و یک شکل سورت می کند. اما وقتی به صورت دستی محصول دست چین می شود دیگر آن یکنواختی بار با دستگاه را نخواهد داشت که این موضوع کاملا طبیعی است و به خطای انسانی برمی‌گردد.

 

در هر دو صورت مشتری برای هر دو محصول وجود دارد که محصول سنتی مناسب برای کسانی است که کشمش ارگانیک می خواهند و محصول مکانیزه مخصوص کسانی است که قصد دارند این محصولات را با کارتون به صورت فرآوری شده صادر و یا در بازار داخلی به فروش برسانند.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی درخواست کنید که فیلم و عکس محصول را هم به صورت سنتی و مکانیزه برای شما ارسال کند آن وقت است که تصمیم می گیرید که کدام یک از این دو محصول مناسب کار شما خواهد بود.

فروش کشمش دستچین

فروش کشمش درب کارخانه

یکی از ویژگی‌هایی که مجموعه تولیدی کشمش آراد دارد این است که این امکان را به مشتری می‌دهد که خرید حضوری نیز انجام دهد در صورتی که تقریباً هیچ یک از عرضه کنندگانی که در اینترنت فعالیت می کنند این امکان را برای شما قرار نخواهند داد. کاملا مشخص است چرا خرید حضوری نمی گذارند چون خود واسطه هستند اما این مرکز تولید کننده و کارخانه دار کشمش است و خرید حضوری برای این است که به مشتری اطمینان دهد که از منبع و سورس بار را خریداری می کنید نه از یک دلال.

 

نکته ای که می ماند این است که برای هر تعدادی نیز خرید حضوری نمی گذاریم یعنی برای حجم پایین متاسفانه این امکان فراهم نیست و شما باید خرید غیر حضوری انجام دهید که میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که بار به دستتان رسید تسویه خواهید نمود.

 

نیازی به تبلیغات نیست این اطمینان را به شما می دهیم با بهترین کیفیت ممکن بار را تولید کنیم و قیمت آن را نیز دریافت خواهیم کرد اما اگر به دنبال بار ارزان هستید می‌توانیم با پایین آوردن کیفیت و مرغوبیت نرخ آن را به میزانی برسانیم که مطابق میل شما باشد که برای این کار شما باید ابتدا با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و نیاز خود را مطرح نمایید تا مطابق با درخواست شما بار آماده شود که باز هم می گوییم این امکان را هیچ مجموعه به شما نخواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما