فروش ویژه کشمش پلویی تیزابی

فروش ویژه کشمش پلویی تیزابی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این مرکز زیر نظر کارخانه بسته بندی انواع کشمش انجام می شود و مشتریان صادراتی و یا بازار داخلی می توانند به صورت مستقیم این محصولات را درب کارخانه قیمت گرفته و خرید کنند.

فروش کشمش تیزابی

کشمش پلویی تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی یکی از تولیدات اصلی کشورمان می باشد که هم در زمینه صادرات از آن استفاده می شود و هم جهت فروش در بازار داخلی. این محصولات را باغدار وقتی که در اواسط شهریورماه انگور را چید ابتدا به مایع تیزاب آغشته نموده (به مدت چند ثانیه) و سپس در مقابل آفتاب پهن خواهد کرد تا نهایتا یک هفته نور‌ خورشید انگور را تبدیل به کشمش تیزابی کند.

 

از طرفی در ادامه ممکن است هم به کشمش تیزابی گوگرد بزنند و هم نزنند، که اگر بزنند همین محصولی می شود که به آن اشاره کردیم و اگر هم به آن نزنند تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که این محصول هم، جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. از بهترین تولیدکنندگان آن می توان به منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود.

 

حال وقتی محصول تیزابی را برای فرآوری و شستشو به کارخانه می آورند قسمتی در خط تولید کارخانه وجود دارد که به آن دستگاه سورتینگ می‌گویند که ممکن است لیزری، دوربینی و کالرسورتر باشد و این محصولات را بر حسب درجات کیفی و سایز محصول درجه بندی می کند.

 

به سایز پایین تر از ۹ میلی متر در کارخانه های کشمش تاکستان و ملایر، کشمش پلویی می گویند که حال ممکن است این محصول پلویی زرد باشد، پلویی تیزابی و یا پلویی آفتابی.

فروش کشمش پلویی

فروش کشمش درب کارخانه

سابقه فعالیت مجموعه تولیدی کشمش آراد به حدود ۸ سال می‌رسد و بعد از دو سال به این نتیجه رسید که به صورت مستقیم محصولات خود را به دست خریدار واقعی برساند. به همین جهت اقدام به تاسیس چند سایت در فضای اینترنت نمود و به این صورت باعث شد که از سراسر دنیا با این مجموعه تماس بگیرند و یا سفارش محصول بدهند که می توان به کشورهایی مانند گرجستان، ارمنستان، عمان، قطر، ترکیه و روسیه اشاره نمود.

 

منطقه تاکستان نیز از تولید کننده های اصلی انواع کشمش در کشورمان است و محصولات آن از نظر مرغوبیت در رتبه اول در ایران قرار دارد به خصوص در دو محصول کشمش تیزابی و کشمش آفتابی.

 

حال برای تامین نیاز مشتریانی که به دنبال خرید کشمش پلویی زرد که به آن کشمش کالیفرنی هم گفته می‌شود از منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی که بهترین تولید کننده این محصولات می باشد بار را به صورت فله ای و با دم و در کیسه از باغداران خریداری کرده و در کارخانه تاکستان که مربوط به مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌باشد کارهای فرآوری روی آن انجام خواهد گرفت.

 

پس خریدار واقعی این مورد را بداند اگر به دنبال خرید محصول مرغوب با درجه کیفی بالا و تازه و نیز با قیمتی منصفانه می باشد این امکان را دارد که در این مجموعه با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند حالا در هر کجای دنیا که باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما