فروش کشمش سایه خشک پاک شده

فروش کشمش سایه خشک پاک شده که به صورت سنتی و با دست کارگر تمیز می شود در این مرکز زیر نظر کارخانه تولید این محصولات در تاکستان قزوین انجام می گیرد و مشتریان می توانند آنها را در کیسه و گونی خریداری نمایند.

فروش کشمش سایه خشک

تولید کشمش سایه خشک

یکی از محصولاتی که در ایران تولید می گردد کشمش سایه خشک است و همانطور که از نام آن پیداست انگور را در سایه و جایی مسقف از سیم های مفتولی آویزان می کنند تا آرام آرام آب انگور کشیده شده و تبدیل به کشمش سایه خشک گردد.

 

این محصول هم در نوع هسته دار موجود است و هم در نوع بی هسته و طبیعتاً به صورت کلی مشتریان کشمش بی هسته هم در بازار داخلی و هم جهت صادرات بیشتر از نمونه هسته دار است و البته لازم به ذکر است که این محصول در حجم کمی در کشورمان تولید می گردد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم، کشمش سایه خشک را در اختیار داشته و آن را که به صورت سنتی و با دست کارگر سرند و تمیز می گردد را در گونی های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی و به سراسر ایران ارسال می کند.

 

در کشورمان دو نوع کشمش طبیعی موجود داریم که یکی همین محصولی است که به آن اشاره شد و دیگری کشمش آفتاب خشک هست که آن هم به صورت طبیعی خشک می شود اما قیمت محصول سایه خشک از آفتاب خشک بالاتر و گران تر خواهد بود.

کشمش سایه خشک پاک شده

فروش عمده کشمش از کارخانه

در این مرکز مشتریان این امکان را دارند که به صورت مستقیم و از تولید به مصرف درب کارخانه، علاوه بر استعلام قیمت خرید حضوری و یا غیر حضوری هم داشته باشند که ابتدا نیاز است که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید و سپس هر گونه سوال و مشاوره‌ای داشتید از ایشان اطلاعات دریافت نمایید.

 

کشمش سایه خشک فرآوری شده در کارخانه نیست و با دست کارگر و به صورت سنتی تمیز می گردد. به این صورت که در انبار فله این مجموعه که در داخل شهر تاکستان واقع شده کارگرهایی برای این منظور استخدام شده تا کار تمیز و پاک کردن آنها را انجام دهند.

 

علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد انواع کشمش کارتونی که برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل هم در کارخانه انبار می گردد که در خارج از شهر تاکستان واقع شده و این محصولات، فرآوری شده در خط تولید کارخانه و به صورت مکانیزه خواهند بود.

 

لازم به ذکر است برای خرید محصول سایه خشک و یا آفتاب خشک آنها در کیسه و گونی و بسته بندی می گردند که به صورت کلی از ۲۰ تا ۴۰ کیلو خواهند بود که هم به صورت حضوری امکان خرید آن وجود دارد و هم با باربری کامیونی و اتوبوسی ارسال آن به سراسر ایران انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما