فروش عمده کشمش های صادراتی ایران

فروش عمده کشمش های صادراتی ایران که در انواع رنگ های زرد، قهوه ای و قرمز تولید می شود در این سایت که کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال صادرات کشمش هستند می توانند نیازشان را در این مرکز تامین نمایند.

کشمش صادراتی عمده

کشمش های صادراتی ایران

ایران در زمینه تولید کشمش جزء سه کشور اول در دنیا می باشد و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می‌رساند جهت صادرات نیز بسیار از آن بهره می برد. البته لازم به ذکر است که ایران تا چند سال پیش جزء ۳ صادر کننده اول کشمش نیز بود اما متاسفانه در حال حاضر به سختی در ۱۰ تای اول جای می گیرد.

 

تقریباً یک پنجم ایران در زمینه تولید انگور و متعاقباً کشمش فعالیت دارند و تمام کشمش هایی که در ایران تولید می‌شود را نمی‌توان صادر کرد و مشتری برای آن وجود ندارد.

 

مناطقی مانند تاکستان قزوین، ملایر همدان، کاشمر خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان تاپ ترین و اصلی ترین مناطق تولید کننده کشمش می‌باشند که تقریباً درصد بسیار زیادی از صادرات کشمش در کشورمان از همین مناطق صورت می پذیرد.

 

اما اگر قرار باشد محصولات این مناطق را لیست کنیم که این امکان را دارند آنها را صادر کرد کرد باید به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کشمش انگوری طلایی یا همان پلویی زرد
  2. کشمش تیزابی یا همان سلطانی
  3. و کشمش زرد و سبز قلمی کاشمر

فروش عمده کشمش

فروش انواع کشمش صادراتی

‏تمام کشمش هایی که در بالا به آن پرداخته شد را مجموعه کشمش آراد، آن را تولید و بسته بندی می کند. دو مورد اول را به صورت تخصصی و مورد آخر را فقط برای مشتریان خود آماده می کند به این صورت که با را به صورت فله از باغداران منطقه کاشمر خریداری و در مرکز تولیدی خود کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد.

 

مورد جالبتری که وجود دارد این است که وقتی مشتری از ما قیمت می گیرد این اطمینان را به او خواهیم داد که هر نرخی که به او داده می شود کف قیمت تولید کننده است به این معنی که آن بار را با همان کیفیت و همان سایز کارخانه ای که ۲۰ سال سابقه کار دارد به صورت کلی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گرانتر می دهد.

 

اگر به دنبال فعالیت تجاری هستید آن هم ادامه دار به شما توصیه می‌کنیم با مرکزی کار کنید که حرف شما را بفهمد و از تجارت روز مطلع باشد. قانون روز تجارت می‌گوید که شما به عنوان تولید کننده باید در کنار خریدارتان باشید نه اینکه صرفاً یک بار به آن فروخته باشید.

 

کشمش کارتونی را برای صادرات ۱۰ کیلویی و برای بازار داخل ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون پر می کنیم و لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما