فروشنده کشمش پلویی ارگانیک در قزوین

تولیدکننده و فروشنده مستقیم کشمش پلویی ارگانیک که در قزوین فعالیت دارد در این سایت محصولات کارخانه خود را عرضه می کند و مشتری اگر به دنبال تهیه بدون واسطه این نوع کشمش و سایر این محصولات می باشد می تواند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشنده کشمش پلویی

کشمش پلویی ارگانیک

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می‌ دانید که کشمش پلویی در ایران در انواع مختلفی موجود است و دارای رنگ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ‌ رنگ در ایران تولید می شود و تقریباً اکثر مناطقی که انگور تولید می کنند این محصول را نیز در دستور کار دارند.

 

اما کشمش پلویی به صورت کلی به محصولی گفته می شود که بتوان از آن برای طبخ در کنار برنج، آشپزی و تولید کیک و کلوچه و شیرینی و استفاده در سالاد از آن استفاده نمود و مورد مهم این که باید بدون هسته و بدون دانه باشد تا به آن واژه پلویی اطلاق گردد که البته قانون دیگری هم در مورد سایز آن وجود دارد و آن اینکه باید از ۱۰ میل کمتر باشد.

 

اما وقتی واژه ارگانیک بعد از کشمش پلویی می آید دقیقاً به یک نوع محصول اشاره می کند که در بازار ایران هم بسیار پرفروش است و آن کشمش پلویی آفتابی می باشد که دارای رنگی سرخ بوده و بهترین تولید کننده آن در ایران تاکستان استان قزوین می باشد.

 

به این جهت که در تولید محصول از آفتاب و نور خورشید استفاده می‌شود و هیچ گونه ماده و مایع شیمیایی در خلال تولید آن وجود ندارد به آن ارگانیک می گویند.

کشمش پلویی قزوین

فروشنده کشمش در قزوین

این مجموعه تولیدی که محصولات خود را از تولید به مصرف و مستقیم به دست مشتری می رساند در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و همانطور که در بالا به آن پرداخته شد این منطقه بهترین تولید کننده کشمش پلویی ارگانیک در ایران محسوب می‌شود.

 

به همین جهت اگر قصد خرید این محصول را دارید این اطمینان به شما داده می شود که با بالاترین کیفیت ممکن (البته تا جایی که سواد تولید آن در ایران است) در این مرکز تولید شده و در ادامه قیمتی رقابتی مشتری داده می شود.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی در کارتون ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در اواخر مرداد ۱۴۰۰ هر کارتون ۲۴۵ هزار تومان است، در صورتی که کارخانه های همجوار و آنهایی که در خیابانهای صنعت تاکستان قرار دارند همین محصول را دقیقا با همین کیفیت ۲۵۰ الی ۲۵۵ هزار تومان به مشتری خود قیمت می دهند.

 

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید حضوری و درب کارخانه را دارید تنها در در شرایطی امکان پذیر است که حجم خرید بالا باشد، برای ۲۰ یا ۳۰ کارتون امکان خرید حضوری نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما